دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرآن کریم

مریم اردویی، طلبه دست به قلم مدرسه علمیه معصومیه یزد، پاسخی در قالب دلنوشته به هتک حرمت قرآن کریم این کتاب آسمانی اسلام توسط عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، بار دیگر با مجوز پلیس سوئد و چراغ سبز نیروهای امنیتی این کشور، جهانیان شاهد هتک حرمت به کتاب آسمانی قرآن مجید بودند و پس از هتک حرمت قرآن بسیاری از از مسلمان جهان به آن واکنش نشان دادند و این حرکت شنیع، غیرانسانی و غیراخلاقی را محکوم کردند.

مریم اردویی، طلبه دست به قلم مدرسه علمیه معصومیه یزد پاسخی در قالب دلنوشته به هتک حرمت قرآن کریم توسط عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل داد.

متن دلنوشته او به شرح زیر است:

اهانت به ساحت قرآن کریم توسط مشتی حیوان انسان‌نما که مولود تمدن نامبارک و شیطانی غربند دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. این اهانت با حمایت دولتی رقم خورده که بیش از نیمی از جمعیت کشورش حرام‌زاده هستند. اولین کشور فمینیستی دنیا که دارنده‌ی بیشترین آمار تجاوز به زنان است. کشوری که در آن خانواده که مقدس‌ترین نهاد اجتماعی و اولین هسته‌ی توحیدی روی زمین است، نابود شده و بیش از هفتاد درصد افرادش از تنهایی رنج می‌برند. کشوری که دارای کمترین نرخ ازدواج و بالاترین نرخ طلاق در میان کشورهای غربی است و همزیستی بدون ازدواج، جایگزین ازدواج شرعی شده است. به گفته‌ی گاردنر، سوئد یکی از ملحدترین دموکراسی‌های جهان را داراست که فعالانه جلوی گسترش هرگونه ارزش متعالی را می‌گیرد.

آنچه گذشت تنها بخشی از کفر و الحاد خوابیده زیر پوست کشور سوئد است. جای تعجب ندارد افراد تربیت یافته ذیل فرهنگی چنین منحط، با رفتاری بربرگونه و به دور از تمدن با کلام خداوند اینگونه رفتار کنند. همیشه سیاهی در بالاترین مرتبه بوده که به صورت نور در بالاترین مرتبه خاک پاشیده است. همان‌گونه که شیاطین مجسم با قرآن ناطق در کربلا رفتار کردند و از هیچ دنائتی فروگذار نکردند. جماعتی که برخی‌شان چون ابن مرجانه اولاد زنا بودند.

اگرچه دیدن صحنه‌ی اهانت به ساحت کلام خدا قلبم را به درد آورده و بغض دارد خفه‌ام می‌کند، اما می‌دانم اینها ته مانده‌ی زور ابلیسانی است که با بسط تفکرات منحط و فرعونی‌شان به دنبال قطع نسل اولاد آدمند و تعویق ظهور باقی‌مانده‌ی خدا بر زمین را می‌طلبند. شیاطینی که اینروزها از موج اسلام‌گرایی به وجود آمده در دل تمدن منفورشان احساس خطر کرده‌اند.

مدتی است که زندگی تازه مسلمانان را پیگیری و مطالعه می‌کنم، به یک بند تسبیح مشترک در زندگی غالبشان رسیده‌ام که تحول و تولدشان را رقم زده و آن نخ تسبیح پیوند خوردنشان با قرآن بوده است. حالا فهمیدید چرا شیاطین غضب کرده‌ و بر جسم قرآن لگد می‌زنند؟ عزم کرده‌اند که با دهان‌هاشان نور خدا را خاموش کنند ولی کور خوانده‌اند. چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس پف کند ریشه‌اش بسوزد. ان‌شاءالله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha