شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
س

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، گفت: پایگاه‌های نماز جمعه تبیین کننده مواضع مقام معظم رهبری و ایجاد کننده وحدت و همدلی در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان امروز همزمان با جلسه شورای اداری در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل و در آستانه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب، با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شمال استان اصفهان و فرماندار، از ائمه جمعه شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل، در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، نماز جمعه را یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور در عرصه مبارزه با جنگ ترکیبی و شناختی در حال فعالیت می‌باشد.

امام جمعه آران و بیدگل، افزود: پایگاه‌های نماز جمعه تبیین کننده مواضع مقام معظم رهبری و ایجاد کننده وحدت و همدلی در کشور هستند.

حجت الاسلام سلیمانی، به نقش خطبه‌های نماز جمعه در دفع و رفع تهاجم فرهنگی غرب اشاره کرد و گفت: خطبه‌های نماز جمعه تقلید عینی و عملی در عدم جدایی دین و سیاست است.

امام جمعه آران و بیدگل، پایگاه نمازجمعه را نهاد وابسته به ولی فقیه در جلوگیری افتادن دولتمردان در دام‌های افراط و تفریط دانست و اظهار کرد: نهاد امامت جمعه با تذکر به موقع، نقش مهمی در جلوگیری از غفلت‌ها و نشان دادن راه مستقیم و تقویت بنیه دینی و نشاط جامعه بر عهده دارد.

انتهای پیام. /

پایگاه‌های نماز جمعه وحدت و همدلی را در کشور رقم می‌زنند

پایگاه‌های نماز جمعه وحدت و همدلی را در کشور رقم می‌زنند

پایگاه‌های نماز جمعه وحدت و همدلی را در کشور رقم می‌زنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha