شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ث

حوزه / امام جمعه کاشان با انتقاد از نبود نمازخانه مناسب در آزاد راه کاشان ـ قم، گفت: متأسفانه در آزاد راه کاشان ـ قم و برای زائران جمکران، حتی یک نمازخانه‌ای که قابلیت توقف اتوبوس به جهت خواندن نماز و استراحت مسافر را داشته باشد، نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی امروز در مراسم بهره برداری از مسجدحضرت زهرا(س) و کلنگ زنی موکب امیرالمومنین (ع) آزاد راه کاشان، نطنز اصفهان، به اهمیت مسجد در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: به قدری مسجد و نماز مهم است که حضرت امیر(ع) فرمودند، جلوس و نشستن در مسجد از نشستن در بهشت برای من محبوب‌تر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، نماز اول وقت و احترام به والدین را از مهمترین ارکان عبودیت دانست و یادآور شد: اگر دوست داریم فرزندانمان در آینده یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشند، باید نماز اول وقت و احترام به والدین خصوصا احترام به مادر را به آنها یاد دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: به تعبیر حضرت امام(ره)، محراب مسجد محل جنگ با دشمن بیرون و درون است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، ضمن قدردانی از دست اندرکاران احداث مسجد بین راهی حضرت زهرا(س) آزاد راه کاشان و نطنز، به پیام مقام معظم رهبری به نیروی انتظامی مبنی بر اینکه حفظ جان مردم ولو نجات جان یک نفر در جاده‌ها برای ما مهمتر است، اشاره کرد و گفت: همین که مسافری به دلیل خستگی راه با تجدید وضو در این مسجد آبی به‌صورت بزند تا استراحت کند، برای ما موضوعیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با انتقاد از نبود نمازخانه مناسب در آزاد راه کاشان، قم، اظهار کرد: متأسفانه در آزاد راه کاشان، قم و برای زائران جمکران، حتی یک نمازخانه‌ای که قابلیت توقف اتوبوس به جهت خواندن نماز و استراحت مسافر را داشته باشد، نداریم.

امام جمعه کاشان، به متفاوت بودن روحیه مدیریت آزاد راه کاشان ـ نطنز و کاشان ـ قم اشاره کرد و یادآور شد: از وزیر راه و شهرسازی درخواست کردیم مدیریت جهادی که نماز برایش اولویت اول باشد در آزادراه قم ـ کاشان منصوب کند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم امام جمعه کاشان به درخواست اهالی روستاهای خنب، دره و جزه، مبنی بر اینکه چون خروجی اتوبان کاشان قم به این روستاها از قدیم الایام بوده، از رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان درخواست نمود ضمن آسفالت کردن این مسیر، تا تعیین تکلیف شدن آن، این مسیر مسدود نشود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha