دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
صادق زاده

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: سیر محتوایی منابر محرم با محوریت گفتمان «نشر خوبی‌ها» در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی بوشهر، اظهار داشت: در ایام محرم از برگزاری منبرهای محتوایی محرم با محوریت «نشر خوبی‌ها» و مقابله با یأس و ناامیدی که دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند، در بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی با توجه به جامعه مخاطبان و اقتضائات حساس زمانی، برنامه‌هایی را برای ایام محرم‌ طراحی و عملیاتی کرده است.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر، اعزام مبلغین و مبلغات را از محورهای برنامه‌های تبلیغات اسلامی در این ایان عنوان کرد و گفت: ۱۵۰ مبلغ اعزامی از استان‌های مختلف و بیش از هزار مبلغ به حسینیه و مساجد نقاط مختلف استان، معارف حسینی و سیر محتوایی محرم را جهت ایجاد و تقویت پیوندهای اجتماعی تبلیغ می‌کنند.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به شرایط خاصی که دشمن برای ایجاد روحیه یأس و ناامیدی جهت مدیریت افکار جامعه برنامه‌ریزی کرده و از طرفی استفاده از فرصت تبلیغی محرم به عنوان نقطه محوری همبستگی اجتماعی، منابر محتوایی محرم با موضوع «نشر خوبی‌ها» با رویکرد روایت خوبی‌ها، در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده، «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» را شعار امسال محرم عنوان کرد و ادامه داد: قرار است همه ما یک جریان بشویم و همه این خوبی‌ها را روایت کنیم و در این خصوص ۳۰ نشست تبلیغی و تخصصی با محوریت محتوای نشر خوبی‌ها و گفتمان پیوندهای اجتماعی در سطح استان برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر، توانمندسازی و آموزش مبلغین و مبلغات را از دیگر محورهای این معاونت عنوان کرد و یادآور شد: در همین راستا کارگاه شخصیت‌شناسی در تبلیغ با حضور حجت‌الاسلام کریمخانی، استاد اعزامی از تهران برگزار شد.

وی برگزاری گردهمایی ارکان و خادمین هیئت‌های مذهبی استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با عنوان «یک عمر نوکری» را از دیگر برنامه‌های ویژه محرم ذکر کرد که به همین مناسبت نشان مقام مجنون و تندیس حبیب به پیرغلامانی که عمری را در دستگاه سیدالشهدا نوکری کرده‌اند، اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha