یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ امین شہیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین امین شهیدی گفت: جهانیان تلاش زیادی کردند تا چهره واقعی اسلام را تحریف کنند اما چیزی جز شکست تاریخی و تحقیرآمیز داعش و بیرون آوردن اجساد تروریست ها به دست نیاوردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» سلسله جلسات عزاداری و سینه زنی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی رئیس حزب امت واحده پاکستان در شهر راولپندی این کشور برگزار شد.

رئیس حزب امت واحده پاکستان با ابراز نگرانی از ربوده شدن شیعیان و ابراز همبستگی با خانواده های آنان اظهار داشت: کسانی که بزرگترین سازمان تروریستی جهان یعنی داعش را شکست دادند، قهرمان هستند و از آنان باید استقبال می شد. اما متأسفانه همچنان به بهانه‌های مختلف به دستور استعمار جهانی ربوده می شوند و حتی خانواده های آنان نیز از آنان اطلاعی ندارند.

وی در ادامه بیان داشت: هدف داعش این بود که کافران و مشرکان را با پوشش جامه یکتا پرستی به اهداف شوم شان برساند و در مقابل دین حق آنان را یاری کنند. اما سر انجام داعش را همه می دانند.

وی تاکید کرد: چهره واقعی اسلام در کربلای حسینی یافت می شود که در آن درس شجاعت، تعقل، معنویت و نیازهای فکری و معنوی انسان موجود است. جهانیان تلاش زیادی کردند تا این چهره واقعی اسلام را تحریف کنند. به ویژه جهان غرب برای رسیدن به این هدف حدود هفت تریلیون دلار هزینه کرد. اما چیزی جز شکست تاریخی و تحقیرآمیز داعش و بیرون آوردن اجساد تروریست ها به دست نیاوردند. این شکست یک پیروزی و پیام از جانب خداوند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی خاطر نشان کرد: عده‌ای نیز برای جلوگیری از فتنه داعش از پاکستان رفتند اما خانواده‌های آنها همچنان در پاکستان توسط سازمان های مختلف اذیت می شوند. در ظاهر داعش را سازمانی تروریستی می نامند که با دین، بشریت و دموکراسی دشمنی دارد، اما وقتی جوانان برای مبارزه با این سازمان افراطی می روند، سالیان متمادی ناپدید می شوند و تحت فشار و آزار و اذیت قرار می گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۱۲ IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    30 0
    اینکه غرب یاشرق دنبال منافع خودشان هستند شکی نیست و هیچ دینی هم برایشان مهم نیست ولیکن روی منبر بدون سند ومدرک حرف زدن درست نیست! هفت هزار تریلیون ! میدانی چنتا صفر داره ? از کدام حسابدارصورت هزینه گرفتی ?
    • عبدالله IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      83 0
      احسنت. متأسفانه برخی تریبون‌داران تصور می‌کنند در نقد جهان غرب هرچه اعداد و ارقام قلمبه سلمبه استفاده کنند لابد جذاب‌تر خواهد بود!! کاش یکی از این بنده خدا بپرسه: بزرگوار! در شرایطی که بعضی مداحان و بلندگو به‌دست‌های ما با حدت و شدت به تحریف معارف دینی مشغول‌اند به نحوی که فریاد اعتراض مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزه را نیز به دنبال داشته است، مگر دشمنان پول زبان‌بسته‌شان را از سر راه آورده‌اند که بی‌حساب و کتاب خرج تحریف دین اسلام کنند؟!
  • غفوری US ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    42 0
    خبرگزاری حوزه در ترجمه اخبار از زبان اصلی دقت کند
  • خ IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    2 0
    غرب جائیکه تا دو دلار براش فایده نباشه یک دلار هزینه نمی کنه