یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
یط

امام جمعه کاشان با قدردانی از عزاداران حسینی، اظهار کرد: از همه هیئات مذهبی، سخنرانان، مداحان اهل بیت (ع) و کسانی که با برپایی جلسات با شکوه زمینه حضور جوانان را در عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) فراهم کردند تشکر و قددرانی می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه های نمازجمعه ظهر عاشورای کاشان در مصلای بقیه الله(عج) این شهر ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی با بیان اینکه ارکان ایمان روی چهار ستون صبر، یقین، عدل و جهاد قرار دارد، گفت: جهاد که در ستون چهارم ایمان قرار دارد چهار شعبه و ستون امر به معروف، نهی ازمنکر، پایداری و استقامت در میدان نبرد و دشمنی با انسان های فاسد قرار دارد.

وی ادامه داد: کسی که نهی از منکر کند بینی انسان های کافر را به خاک می مالد و به خاطر خدا دشمنان را به خشم وا می دارد و این چنین فردی روز قیامت خدا او را راضی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر بصیرت افزایی و لزوم شناخت جبهه حق، گفت: وقتی جبهه حق را شناختیم در کنار امام و کمک به جبهه حق با جبهه باطل مبارزه کنیم.

امام جمعه کاشان با اشاره به ولایت مداری اصحاب سیدالشهدا(ع)، بر ضرورت حمایت و تبعیت از ولی فقیه تاکید کرد و گفت: بعضی‌ها قبل از انقلاب زندان رفته و شکنجه هم شده بودند اما تاب آوریشان تا فتنه ۸۸ بود و از ولی فقیه جدا شدند.

امام جمعه کاشان در پایان با قدردانی از عزاداران حسینی، اظهار کرد: از همه هیئات مذهبی، سخنرانان، مداحان اهل بیت (ع) و کسانی که با برپایی جلسات با شکوه زمینه حضور جوانان را در عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) فراهم کردند تشکر و قددرانی می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha