یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ایتام

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از جذب و ثبت نام ۴۰۰ حامی جدید برای ایتام تحت پوشش این نهاد در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از همراهی همیشگی خیرین و حامیان با این نهاد گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای ماه محرم تا کنون ۴۰۰ حامی جدید در استان بوشهر ثبت نام و به پویش به عشق حسین(ع) برای حمایت از یک یتیم پیوسته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و در قالب آن حمایت از فرزندان ایتام و محسنین انجام می شود، اضافه کرد: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال، با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان متقبل می شوند.

به گفته روشن هم اکنون ۷ هزار و ۷۹۰ فرزند یتیم و محسنین در استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند که یکهزار و ۹۰۳ فرزند ایتام و ۵ هزار و ۸۸۷ نفر دیگر فرزندان محسنین(غیر یتیمان نیازمند) هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به روش های ثبت نام حامیان ایتام را در طرح اکرام خاطرنشان کرد: خیران و حامیان نیک اندیش می توانند با مراجعه به سایت emdad.ekram.ir و یا مراجعه به دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان با این طرح همکاری کنند.

روشن افزود: ارسال کلمه حامی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۷ و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۷۱۹ در ساعات اداری یکی دیگر از راههای ارتباطی برای جذب و ثبت نام حامی فرزندان ایتام و نیازمند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حامیان فرزندان می توانند نذورات و کمک های خود را به حساب مستقیم فرزندان معنوی که طی فرایند ثبت نام برای آنها تعیین می شود واریز نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha