یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: خبرنگاران قهرمانان عرصه جهاد تبیین و جنگ شناختی دشمنان می‌باشند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: ۱۷ مرداد که‌ در تقویم جمهوری اسلامی با یاد خبرنگار شهید محمود صارمی روز خبرنگار نام گرفته، فرصتی است مغتنم به منظور پاسداشت تلاش‌های مجاهدانه و خالصانه عزیزانی که ردای رسالتی خطیر را بر دوش نهاده و با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام اسلامی و بازگویی مشکلات و بیان آسیب‌های جامعه نقش موثری در رشد و تعالی کشور دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: خبرنگاران با تبیین حقایق موجود و دفاع از منافع ملی و فراملی در عصر تقابل اراده‌ها و هجمه ترکیبی و جنگ شناختی دشمن با غیرتی ملی و ستودنی، قهرمانان این عرصه خطیر و پیش قراولان دفاع از کیان مقدس اسلامی هستند.

حجت الاسلام سادات بیان کرد: صداقت، امانتداری و انصاف به همراه عشق و تواضع در برابر مردم و بصیرت و ولایتمداری در کنار دشمن شناسی و وحدت محوری، از ویژگی‌های خبرنگار در طراز انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویای جامعه بوده و بدون وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت با حفظ استقلال صنفی خود، طرفداری از توده‌های مظلوم جامعه را سرلوحه رسالت حرفه‌ای خود قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: خواستار توجه بیشتر مسئولان کشوری و استانی به این قشر شریف و بی مدعا هستیم که همواره در معرض مشکلات فراوان مادی و هجمه‌های روحی و روانی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha