یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست خبری سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در استان آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تردد زائران اربعین از مرز تمرچین در سال گذشته به‌عنوان نماد و جلوه وحدت اقوام و ادیان بوده و امسال نیز برنامه‌ریزی ویژه برای تداوم این موفقیت داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محمدصادق معتمدیان عصر امروز در نشست خبری سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در ارومیه با اشاره به دستاوردهای میزبانی استان از زائران اربعین در سال گذشته، افزود: پیش بینی شده امسال نیز میزبان بیش از ۵۰۰ هزار زائر عتبات عالیات در استان بوده و جلوه ای دیگر از وحدت و اتحاد به نمایش گذاشته شود.

تردد زائران از مرز تمرچین نماد وحدت اقوام و ادیان است

وی همچنین با بیان اینکه مقابله مردم با تهدیدات مختلف و حضور فعال در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، در سایه وحدت اسلامی به وجود آمده، خاطرنشان کرد: آذربایجان‌غربی و ارومیه به‌عنوان رنگین‌کمان اقوام و ادیان و مذاهب شناخته شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی شاهد حضور اقوام و ادیان مختلف در صیانت از ارزش های انقلاب و حفاظت از مرزهای کشور بودیم، افزود: مناطق متکثر قومی، مورد توجه دشمن برای اختلاف افکنی بوده و برای مقابله با توطئه ها در این مناطق، همواره باید آماده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha