دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرز تمرچین

حوزه/ معتمدیان با تاکید بر استقرار تمامی دستگاه های متولی در مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائران اربعین، گفت: تدابیر حداکثری در حوزه بهداشت و درمان و استقرار مواکب در مسیر تردد زائران برای ارائه خدمات شبانه روزی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محمدصادق معتمدیان ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با تاکید بر مدیریت حوزه حمل و نقل زائران عتبات عالیات، اظهار داشت: هماهنگی های لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین و همچنین تخصیص سهمیه سوخت به خودروها انجام شود.

بیشتر بخوانید:

راه‌اندازی «سامانه طریق» برای اعزام رایگان زائران به مرز تمرچین

وی همچنین اطلاع رسانی برای تشویق زائران اربعین جهت تردد از مرز تمرچین را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: از ابزارهای مختلف برای تولید محتوا و اطلاع رسانی ظرفیت های مرز تمرچین استفاده شده و هرگونه ابهام و مشکل در این حوزه سریعاً رفع شود.

استاندار آذربایجان غربی به اهمیت نظارت بر روند ارائه خدمات حداکثری به زائران عتبات عالیات نیز اشاره کرده و افزود: نارسایی در ارائه خدمات به زائران اربعین پذیرفتنی نبوده و از ظرفیت های استان برای رفع هرگونه مشکل و مانع احتمالی استفاده شود.

معتمدیان همچنین با تاکید بر استقرار تمامی دستگاه های متولی در مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائران اربعین، تصریح کرد: تدابیر حداکثری در حوزه بهداشت و درمان و استقرار مواکب در مسیر تردد زائران برای ارائه خدمات شبانه روزی اندیشیده شود.

وی در پایان با اشاره به ضرورت هم افزایی برای ایجاد موج رسانه ای جهت معرفی ظرفیت های مرز تمرچین، اضافه کرد: برای کاهش هزینه های زائرانی که از مرز تمرچین قصد عبور دارند، اقدامات لازم درخصوص کاهش هزینه پارکینگ و حمل و نقل و همچنین تأمین سوخت با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha