سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
موکب داران آذربایجان غربی

حوزه/ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: ۹۸ موکب‌دار درخواست مجوز برای خدمت به زائرین داشتند که از این تعداد به ۷۴ موکب مجوز فعالیت داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حسین حسینی امروز در دومین جلسه موکب داران آذربایجان غربی که در فرمانداری پیرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: ۹۸ موکب‌دار در آذربایجان غربی درخواست مجوز برای خدمت به زائرین داشتند که از این تعداد به ۷۴ موکب مجوز فعالیت داده شده است.

وی ادامه داد: ۱۶موکب در سطح شهرستان پیرانشهر روزانه با ارائه ۵۷هزار پرس غذا از جلدیان تا پیرانشهر و مرز تمرچین با ارائه ۱۸هزار اسکان آماده خدمات دهی به زائرین می باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی و همپوشانی موکب ها، جانمایی محل موکب ها و بررسی زیرساخت های موجود عنوان کرد.

در ادامه این جلسه فرماندار پیرانشهر نیز ضمن ارائه عملکردی از زیرساختهای موجود برای تردد زایرین اربعین حسینی گفت: موکب داران با وظیفه حساس خود با خلوص نیت مهم ترین بخش از زحمات اربعین را متحمل میشوند.

خضر کاک درویشی عمده پروژه ها و زیرساختها برای تسهیل در تردد زایرین اربعین حسینی را آماده خدمات دهی دانست و افزود: طی بازده زمانی کوتاه کاستیهای موجود نیز از دستگاههای دخیل در دستور کار قرار گرفت که اکثر این پروژه ها نیز آماده بهره برداری هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha