پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
شهرداران آذربایجان غربی پای کار خدمت به زوار اربعین از مرز تمرچین

حوزه/ جلسه مشترک شهرداران شهرهای استان آذربایجان غربی با هدف خدمات‌رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین  و برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی لازم جهت انجام اقدامات اجرایی در گذرگاه مرزی تمرچین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، جلسه مشترک شهرداران آذربایجان غربی با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در سالن شهرداری این شهر با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات‌ به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین و برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی لازم جهت انجام اقدامات اجرایی در گذرگاه مرزی تمرچین در شهرداری ارومیه برگزار شد.

حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در این جلسه با بیان اینکه پایانه مرزی تمرچین امسال برای دومین بار به عنوان یکی از گذرگاه‌های اعزام زائران اربعین حسینی تعیین شده است، اظهار داشت: بر اساس چارت ستاد مرکزی اربعین حسینی، دو کمیته خدمات شهری و حمل و نقل در حوزه وظایف شهرداری‌ها تعریف شده و مسئولیت این بخش‌ها در مرز تمرچین پیرانشهر به شهرداری ارومیه محول شده است.

در پایان این نشست شهرداران و معاونین خدمات شهری شهرداری‌های شهرهای استان آذربایجان‌غربی به ارائه گزارشی از فعالیت و برنامه‌های خود جهت ارایه خدمات مطلوب به زائران در مسیر این گذرگاه مرزی پرداختند.

لازم به ذکر است که سال گذشته مجموعه مدیریت شهری ارومیه در زمینه ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی همچون حمل و نقل و ایاب و ذهاب، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند، فضاسازی محیطی و برپایی موکب حضور فعالی در مرز تمرچین پیرانشهر داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha