دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ارومیه

حوزه/ معاون فرماندار ارومیه گفت: برای استقبال از زائرین اربعین حسینی، ۴ موکب اصلی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ارومیه با حضور مبلغین دینی جهت راهنمایی و پاسخگویی به سوالات زائرین و ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف دایر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، جعفر ظرف فروش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ارومیه روز گذشته در جلسه کمیته فرهنگی، آموزشی مراسم اربعین که با حضور اعضای ستاد اربعین در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین حسینی، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری با شکوه این آیین را ضروری دانست و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۴ موکب اصلی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ارومیه و ایستگاه‌های صلواتی در ایام اربعین حسینی فعال خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ارومیه، با بیان اینکه خادمی زوار اربعین حسینی افتخار بزرگی است که برکت معنوی آن شامل همه مردم خواهد شد، گفت: امید است با یاری خدا و هماهنگی دستگاه‌های متولی، همانند سال‌های گذشته خدمت رسانی به زائران با نهایت کمیت و کیفیت صورت گیرد.

هماهنگی برای میزبانی از زائران متردد از شهرستان ارومیه جهت زیارت کربلا، تصمیم‌گیری در خصوص تزئینات محیطی شهر و موکب‌ها از جمله موارد مهم مطرح شده در کمیته فرهنگی_آموزشی ستاد اربعین ۱۴۰۲ بود.

لازم به ذکر است تعداد ۴ موکب اصلی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان با حضور مبلغان دینی جهت پاسخگویی به سوالات عموم مردم و زائران و نیز توزیع بروشورهای فرهنگی به زبان‌های مختلف برای استفاده زائران در این ایام پیش بینی شده است.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha