یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مانور آغاز خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: همه مسئولانی که برای اربعین حسینی جمع می‌شوند و مواکبی که به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت می‌کنند، بدانند که مأموریت همه ما این است که در این مسیر زائران را به سمت و سوی اطاعت خداوند سوق بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مانور آغاز خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه شب گذشته باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان، ائمه جمعه شهرستان‌های خرمشهر و امیدیه و حجت الاسلام والمسلمین حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری اجرا شد.

این مانور در آستانه مانور بزرگ اربعین حسینی در استان خوزستان برگزار شد که در این آیین، به صورت رسمی خدمت رسانی به زائران آغاز گردید.

در حاشیه این مانور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهار داشت: همه ظرفیت‌های عالم که خداوند متعال در اختیار انسان قرار داده، برای به‌کارگیری و رسیدن به هدف بزرگ "راهیابی به مقام بندگی و عبودیت" است.

امام جمعه اهواز گفت: مأموریت همه بندگان است که دست یکدیگر را بگیرند و به سمت و سوی رسیدن به اطاعت خداوند متعال سوق دهند، وقتی انسان عَبد شد به مصداق آیه "سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی" تبدیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: همه مسئولانی که برای اربعین حسینی جمع می‌شوند و مواکبی که به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت می‌کنند، بدانند که مأموریت همه ما این است که در این مسیر زائران را به سمت و سوی اطاعت خداوند سوق بدهیم.

در پایان مانور آغاز خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه، بیرق عزای حسینی به منظور آغاز خدمت رسانی مواکب در موقعیت امیدیه پایانه مرزی شلمچه برافراشته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha