یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید اسایتد مدرسه تابستانی حرم مطهر از مرکز مخطوطات آستان قدس رضوی

جمعی از استادان مدرسه تابستانی طلاب در حرم مطهر رضوی از مرکز مخطوطات و مخزن چاپی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا(ع) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، جمعی از استادان برجسته مدرسه تابستانی طلاب در حرم مطهر رضوی، آیت‌الله محمد مهدی شب‌زنده‌دار عضو فقهای شورای نگهبان، آیت الله غلامرضا فیاضی عضو مجلس خبرگان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عشایری با مجموعه مخطوطات و مخزن چاپی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از نزدیک آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان در حاشیه این بازدید ضمن تمجید از اقدامات این کتابخانه در حفاظت و احیای تراث اسلامی، گفت: آستان قدس رضوی در سال های اخیر توانسته بخش هایی از کتب ارزشمند خطی از سایر کشورها را هم به مجموعه خود اضافه‌ کند که این منابع چه از شیعه و چه اهل سنت به عنوان تراثی عظیم در اختیار پژوهشگران و دانشمندان قرار گرفته است که این جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عشایری از دیگر استادان مدرسه تابستانی طلاب در حرم مطهر رضوی هم گفت: اقدامات موثر و خوبی در احیای آثار خطی و نفیس در این کتابخانه صورت گرفته است و از آشنایی با این میراث به ویژه از تماشای قرآن های نفیس و اثر مبارک و منسوب به امام علی علیه السلام خرسند شدم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha