دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1103543
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
محمدرضا شهبازی

حوزه/ این رسم اش نیست آقای صداوسیما؛ کمی معرفت ام آرزوست و عبرت؛ هنوز درد آرمان و روح الله در سینه هایمان سنگینی می‌کند.

خبرگزاری حوزه | امروز یکی از مجریان خوب انقلابی از صدا وسیما کناره گیری کرد در اعتراض به بازگشت فتنه گران به صدا وسیما.

فتنه‌گرانی که هم از توبره میخورند و هم از آخور؛ دقیقا مانند بچه های انقلابی که هم از دشمن میخورند و هم از دوست؛ منتها کتک و کنایه را.

دشمنی که قاه قاه میخندد به ریشه همه انقلابی ها که زاپاس شده‌اند برای مواقع بحران!

محمدرضا شهبازی امروز کناره گیری کرد؛ نه مثل آنهایی که پارسال کناره گیری کردند از صدا وسیمایی که همه چیزشان از آن بود و آنها را تبدیل به چهره ملی کرد، طبق میلشان رفتار کرد و بعد میلی خطاب اش کردند.

امثال شهبازی ها برای صدا وسیما در حکم یه زاپاس هستند برای هر وقت که لگدپران فتنه گر موقتا قهر می‌کنند.

این رسم اش نیست آقای صداوسیما

کمی معرفت ام آرزوست و عبرت

هنوز درد آرمان و روح الله در سینه هایمان سنگینی می‌کند.

احمدی پرتو

**********************************

ببین صدا و سیما
شهبازی برگرده یا برنگرده (که باید برگرده)
اجازه نمیدیم فتنه گرها و سلبریتی هایی که در فتنه، یا آتش بیار معرکه شدند یا ساکت بودند برگردند به صدا و سیما ...
غلط میکنه کسی روی خون شهید عجمیان پا بذاره ...

حسین عباسی فر

واکنش‌ها به کناره‌گیری مجری پاورقی

**********************************

آیا میپذیری با دشمنت زیر یک سقف و بر سر یک سفره باشی

این مطلبی که در مورد بازگشت سلبریتی‌ها نوشته شده، در صورتی درست است که آن سلبرتی‌ها خسارتی دیده باشند یا تنبیه شده باشند یا پشیمان. نه اینکه پیروزمندانه برگردند.

سالهای قبل این کار را ما امتحان کردیم. طرف هرچه دلش می‌خواسات می‌گفت و قهر می‌کرد، یک مدت می‌رفت و دفعه بعد با قدرت بیشتر و پررویی بیشتری برمی‌گشت.

چون دیده بود دفعه قبل هرکار دلش خواسته کرده و آب از آب تکان نخورده. حتی اینقدر وقیح می‌شدندکه برای بازگشتشان شرایط هم می‌گذاشتند. مثل جناب مدیری!

این کار درست نیست.

این کار فقط باعث دلخوری و دلسردی جبهه انقلاب می‌شود.

هر کاری قاعده و قانون خاص خودش را دارد که باید رعایت شود و الا همین وضعی‌ست که داریم می‌بینیم

بعضی گفته‌اند که نباید فضا را خالی کرد.

اما این کار به معنای میدان خالی کردن نیست. بلکه گاهی اوقات نهی از منکر به این است که آن صحنه رو ترک کنی. یعنی با همین ترک کردنت پیامت را منتقل میکنی.

آقای شهبازی برنامه پاورقی رو ترک کرد ولی نیروی انقلابی بی‌کار نمی‌نشیند، مطمئنا کار جدیدی را در دست می‌گیرد. به جهاد تبیینش ادامه می‌دهد.

گاهی اوقات ماندن نشانه بی‌غیرتیست!

یعنی بپذیری که با دشمنت زیر یک سقف و بر سر یک سفره باشی

یاس رضوانی

**********************************

دعوای بازگشت برخی هنرمندان به تلویزیون

اولا نیم قرن است در کشور انقلاب شده است اما متاسفانه امواج این انقلاب شکوهمند اسلامی شاید نقطه ای که از همه جا کمتر رسیده است سینما و فضای هنرمندان است.
ما برای این بخش کار بنیادین نکرده ایم
یک شبه بخواهیم بدون برنامه مدون و معقول و حتی بدون فایده بلند مدت _چون سیستم همان سیستم گذشته است_ به حذف گسترده دست بزنیم کار ناشیانه و احساسی و ابتری است.
تا زمانی که تحول بنیادینی در سینما و رسانه ملی انجام نشود و تربیت نیروی گسترده انجام نگیرد و ساختارها اجازه دهند هنرمندان سلامت فکری و رفتاری خود را حفظ کنند باید با همین نیروهای کنونی که رسما برنداز نبوده اند ساخت ...

ثانیا آقای شهبازی سرباز هنرمند مخلص و بسیجی عزیز همه ماست، از سر غیرت دینی حرکت اعتراضی انجام داده ولی وظیفه مسئولین رسانه ملی ست نگذارند ایشان کنار برود باید با هر مستمسکی که شده ایشان را حفظ کرد و بازگرداند.

ثالثا آقای محمد رضا گلزار یک هنرمند وفادار به نظام اسلامی بوده و هرگز با دشمنان همراهی نکرده و چندین بار اعتقادات مذهبی خود را علنا بیان کرده و اتفاقا آن قدر که ایشان برای این رفتارشان از ضد انقلاب #فحش خورده اند شاید برخی از مدعیان فحش نخورده اند.
در فضای کنونی اگر به هنرمندی باید میدان داده شود یکی از آنها قطعا جناب گلزار است و ما از تصمیم رسانه ملی برای این بازگشت تقدیر می کنیم ...
و باید بدانیم امروز در چه جنگ تمام عیاری هستیم و دشمن چقدر تلاش می کند از رسانه ملی #مشروعیت_زدایی کند و باید همه جوانب این تصمیم درست را ملاحظه کرد.

علی امیری

**********************************

قدرت نظام اسلامی در تسلیم سلبریتی‌ها

برگشتن چهره‌های مطرح به صداوسیما نه تنها نشانه ضعف نیست بلکه بیانگر قدرت و اقتدار نظام در برگرداندن شرایط سابق است.
افراد برگشتی با بازگشت خود هم سیاهی و رسوایی را در درون خود پذیرفته و هم صلابت و اقتدار نظام را ناخواسته فریاد می‌زنند.
بازگشت کسانی چون رشیدپور و گلزار و سلبریتی‌هایی که از اقبال عمومی برخوردارند هم توجه به خواسته عموم است هم عادی‌سازی فضا است و هم خنثی‌کردن پتانسیل درونی‌شان.
حنای ایشان برای ملت که دیگر رنگی نخواهد داشت اما بازگشت‌شان به صداوسیما معنایی عیان و آشکار خواهد داشت.
امیدمی‌رود سایر افراد نیز هرچه زودتر به صحنه بازآیند و با احترام و ذیل قوانین جمهوری اسلامی باردیگر به اقتدار این نظام اعتراف کنند و خود را از اعتبار پوشالی ساقط کنند ...

انجمن سواد رسانه طلاب

**********************************

خـداحـافـظـی ایـثـارگـرانـه یـک هـنـرمـنـد مـتـعـهـد

یک نهی از منکر عملی برای بیدار شدن مدیران و متولیان رسانه ملی.

اعلام خداحافظی محمدرضا شهبازی با رسانه ملی، انفعال نیست؛ فرار از تکلیف نیست؛ خالی کردن عرصه نیست؛ فقط هشداری مُستدل نسبت به تهدیدی خزنده است.

طرح براندازی پاییز ۱۴٠۱ در قالب انقلاب جنسی، تلاشی برای ساقط کردن نظام بود و عده‌ای رفتار مجرمانه مرتکب شدند، حتی دیگر شرم‌آلود نبود بلکه بی‌شرمانه علیه اسلام، موضع‌گیری کردند...
یعنی دیگر حتی نگران متهم شدن به ضدیت با نظام اسلامی نبودند.

با شکست جنبش جنسی، این افراد، فرار به جلو را انتخاب کردند تا با کنار هم ماندن و فشار به نظام، بدون تاوان به جایگاه‌های خود برگردند و ضمناً به اغتشاش‌گران بعدی روحیه بدهند که سنگ مفت گنجشک مفت، اگر اغتشاش گرفت که گرفت، اگر هم نگرفت، شما باز به حالت قبل، برمی‌گردید!!
نگرانی دلسوزان از براندازی بدون پشیمانی و بدون تاوان، امری منطقی و قابل درک است.

حرف جامعه دینی این است:
یعنی اگر مکتبی هم نیستید و نمی‌خواهید از نظام فضائل هم پاسداری کنید، لااقل برای حفظ امنیت و ثبات جامعه هم شده، کسانی که علیه نظام، فعالیت کرده‌اند بدون مجازات یا حداقل بدون اظهار پشیمانیِ مسئولانه، به اوج برنگردند.

حجت الاسلام رحمت الله معظمی

**********************************

واکنش‌ها به کناره‌گیری مجری پاورقی

**********************************

واکنش‌ها به کناره‌گیری مجری پاورقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مژگان IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    به نظرتان احترام می‌گذارم آقای شهبازی حق هم با شماست ولی ای کاش می ماندید و این چهره های منحوس را با اینکه در صدا وسیما کار هم می کنند بیشتر رسوا می‌کردید ان‌شاءالله خدا حق شان را بزودی کف دستشان می‌گذارد
  • صادق IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    سلام متاسفانه مدیران مصلحت اندیش تهران نشین به بااین تفکرکه بچه حزب اللهی ها همیشه خواهندبود تمام توان خودرا برای نازونوازش کسانی گذاشته اند که هیچ اعتقادی به نظام وانقلاب ورهبری ندارند ومحورهمه چیزخودشان وجیبشان است.شهیدوجانباز ومحروم وفحش خور والبته معتقدوپابه کارنظام مذهبی هاهستند , بهره بردارواستفاده کننده از ثمره به دست آمده , سلبریتی های ....به برکت چندمسوول ظاهراانقلابی ولی ترسو که همه محاسباتشان ذهن کهنه ومشاوران میزدوستشان است. به قول شهیدسلیمانی:آقاتنهاومظلوم ست
    • رضا رشیدپور IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      339 1
      «سلام بر شما. تلویزیون سرمایه‌ی معنوی مردم و خانه‌ی من است. هر چه قدر چراغش روشن و مخاطبش بیشتر باشد، دل من هم گرم‌تر خواهد شد. برای اعتبار نام تلویزیون در بین مردم نام‌های بزرگ و پیشکسوتان فرهیخته‌ای مایه گذاشته‌اند که من در برابر عظمت آن‌ها هیچ نیستم. با کمال میل دوست دارم که برنامه‌های امیدبخش و مطالبه‌گر برای مردم نازنینم بسازم و اجرا کنم که وظیفه‌ی من است و هیچ منتی بر گردن مخاطبان گران‌مایه و ارجمند نیست. می‌دانم تعدادی از مدیران روشن‌بین تمام تلاش‌شان را کرده‌اند تا من یک‌بار دیگر بتوانم خدمت‌گزار وطنم و مردم باشم و می‌فهمم که تاچه اندازه تزریق امید و نشاط در جامعه‌ی امروز را ضروری می‌دانند. برای بالندگی و سربلندی این ملت باکری‌ها، همت‌ها و هزاران شهید دیگر جانشان را کف دست گذاشتند آبروی اندک من که قابل این حرف‌ها نیست. باعث افتخار من است که صدای بخشی از جامعه‌ی رسانه ملی باشم و اصولاً هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم‌محور می‌دانم. همه سلیقه‌ها و باورها در چارچوب امنیت و منافع ملی برنامه بسازند و مخاطب خودشان را داشته باشند. اما واقعیت آن است که در موقعیت حاضر احساس می‌کنم حضور من به جای آن‌که سبب‌ساز نشاط یا امید باشد، دست‌مایه تشویش ذهن مخاطب و تشدید دوقطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دوقطبی‌سازی‌ها و ... است. بنابراین ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی به‌ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند، همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه سه و به‌ویژه مسابقه «سیم آخر»، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم. از تمام مخاطبان ارزشمند که برایم پیام مهربانی و همراهی گذاشتند بی اندازه سپاسگزارم و آن عده‌ای هم که به هر دلیلی با عصبانیت زبان به دشنام گشودند را به حکم هموطن بودن، دوست دارم و عزیز من هستند. ما باید به زندگی در کنار هم عادت کنیم. به تنوع سلیقه‌ها عادت کنیم. به تنوع خواسته‌ها و سبک های زندگی عادت کنیم که این، به گمان من، تنها راه بازگرداندن امید و نشاط واقعی به جامعه پرافتخار ایران است. تصدق هشتاد و خورده‌ای میلیون هموطن. فرزند کوچک شما، رضا رشیدپور؛ صبح روز بیست و پنجم مرداد هزارو چهارصد و دو.»
  • نازنین IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    ما مردم هم باید اعتراض کنیم و ساکت نباشیم😤
  • محمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    آقای شهبازی عزیز خداوند عزتت دهد ما کنار شما هستیم و از موضع شما دفاع میکنیم گلزار و رشیدپور وطن فروش و امثال اینها جایی در صداوسیما نباید داشته باشند
  • نه به فتنه و فتنه گر IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    آقای صداوسیما، ما هم به این وضعیت معترضیم و انتظار بیشتری از شما داشتیم
  • محمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    اقای شهبازی خواهش میکنم برگرد اگر در پاورقی بمانید و برنامه قبلی را پیش بروید جهاد بزرگتری نسبت به خداحافظی شما است
  • کسی که پاورقی را دوست دارد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    اقای شهبازی لطفا برگردید در برنامه پاورقی (بزرگترین سنگر مبارزه با سلبریتی ها ) بیشتر میشود جهاد تبیین کرد
  • داوود IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    بسیجی ها رو انگار فقط برای گشت قربانی میخوان. دفعه بعد اغتشاش شد به همین گلزار و رشیدپور بگین جمعش کنه.
  • مظلومبت IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    9 250
    خیلی عالی پول از سر سفره انقلاب و جمهوری اسلامی بخوری بعد بر عندازهم بشوی .باعث اعتشاش هم بشوی وخون جوانان وطن را با اتش به خورد نا اهلان دادن بریزی ،دست اخر بعد از یک دوره کوتاه نبودن در صدا سیما دوباره چهار زانو بنشینی پای سفره انقلاب .خون شهیدان پایمال شود و دوباره جیب مخالفان نظام و کشور پر پول شود برای اشوب بعدی و کشتار بعدی
  • الی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    به خدا اگر عرصه رسانه رو به دوش جوان ترها بگذاریم ضرر نمی کنیم. حالا مگه فردوسی پور رفت چی شد؟ چند تا جوون اومدن خیلی بهتر از اون اگر مهران مدیری بی هنر بره فکر می‌کنی چه اتفاقی می افته ؟ اگر گلزار و رشید پور و برزو ارجمند و پرستو صالحی و احسان کرمی و... برن بهتر از اونها رو داریم که مافیای هنر سالهاست راهشون رو سد کرده و تو سالن های محقر تاتر محبوس و افسرده شدن کاش بدونید این پولی که به سلبریتی های سرخوش میدید از جیب مردمه و باید جوابگو باشید
  • هموطن IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    9 236
    مشکل از اون مسئول هست،چرا فکر میکنید که من مخاطب شعور ندارم و نمی‌فهمم که امثال رشید پور و باربد بابایی ها سر بزنگاه ها، باز هم لگد خواهند زد و در مواقع لزوم جاده صاف کن دشمن خواهند شد. ما احتیاجی به امثالهم نداریم . جناب شهبازی یکسال با درد عظیمی که توی سینه داشتیم آمد و خنده بر لب نشاند. اینم شد قضیه معاون سیاسی وزیر کشور!!! نکنید که مردم پشت تون رو خالی خواهند کرد. کسانی که درد اسلام و انقلاب دارند ، زاپاس مواقع بحران نیستند.
  • سید محسن موسوی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 213
    بسمه تعالی با سلام جناب شهبازی تشکر از غیرت دینی ات ولی اگر میماندی و این حرفها را هم میزدی و مبارزه را ادامه می‌دادی تا آنها را از میدان به در میکردی یا مجبور می شدند بخاطر حرفهایت اخراجت کنند بهتر شکستشان می‌دادی گرچه قطعا کارتان تحسین برانگیز است روایت داریم مومن مثل کوه استوار است بادها تکانش نمی دهند
  • فدایی وطن IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 214
    آقای شهبازی لطفا برگردید وبی غیرتها ووطن فروشها را رسوا کنید وافوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد
  • منتظرالمهدی (عج) IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 219
    سلام. امیدوارم رسانه ملی سلبریتی های غرب گرا را به رسانه ملی راه ندهد و آقای شهبازی هم دوباره برگردند.
  • ناصر IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 237
    بار پروردگارا تو شاهد و ناظر بر اعمال و کردار و از سر درون و نیت ها با خبر هستی کریما و رحیما به تو پناه میبریم از دست فتنه گران و آشوبگران که قصد براندازی این نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند و نصرت و پیروزیت رانصیب ما(شهبازی هایت) بگردان که در این راه هرچه کنی غیر زیبایی نیست. آقای شهبازی خیلی مردی خداوند متعال نگهدارت باشه آبروی خانواده شهدا رو خریدی خداوند عزوجل سربلند و رو سفیدت کنه پیش امام زمان (عج) ان شاءالله
  • علی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    4 247
    واقعا جای بسی تعجب هست //حیف آقای شاهبازی کناری گیری کرد //البته مسولین محترن صدا و سیما زوزشون به یک سری افراد نمی رسه //واقعا بچه های انقلابی همیشه باید آخر باشند چون امثال گلزار با اون عقد آریایی و رشیدپور با اون همه فحش به نظام اسلامی الان در شرایط بهتری به قدرت برگشتن و بازهم طیف انقلابی باید جاروخالی کنه که امثال این عتیقه ها بیاین بخورن و چفتک بندازن
  • مسلم IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 232
    صحنه جهاد تبیین را خالی نکن مرد! باین خبر بهترین خبر برای برانداز جماعت است.
  • محمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 233
    دشمنان انقلاب و خبیثان در باطلشان متحد هستند و با استفاده از عواملشان کارشان را جلو می‌برند، زنده و پاینده باد امثال بسیجی با غیرت برادر شهبازی عزیز که هیچوقت از ذهن ما نخواهی رفت خدا را شاهد میگیرم که بعداز زمان جنگ و شهادت سردار دلها مرد میدان حاج قاسم شما بودید که انگیزه را در من زنده کردید
  • سحر IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    4 205
    آقای شهبازی خواهشا برگردین و برنامه پاورقی رو ادامه دهید.بخاطر امثال این بیفکرا که شما نباید کنار بکشین. ما برای شما احترام زیادی قائل هستیم
  • فاطمه شصتی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 202
    سلام باید ممنون آقای شهبازی باشیم فداکردن منافع زمانی که اکثرا برای اینکه کسب مقام و پول و ....داشته باشن هر کاری میکنن واقعا احسنت به این تربیت خدا امثال ایشونو برامون حفظ کنه و به مسوولین صدا و سیما هم برای اینکارشون کمی غیرت بده .شایدم دارن توطئه فرهنگی میکنن خبر نداریم .سالگرد مهسا امینی و اومدن مدافعانش چه نشونه ای داره ؟تا کی نظام باید هزینه اینکاراشونو بده ؟تا کی جوونای ساده و بسیجی و بی‌ریا باید پامال این افراد فرصت طلب باشه .پیام بدین زنگ بزنین از صدا و سیما مطالبه کنید .
  • علیانی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 201
    با سلام به برادر محترم آقای محمدرضا شهبازی و همه دوستداران نظام و فرهنگ اسلامی هر اقدامی بفرمایید ما حمایت می‌کنیم.
  • حسین IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 184
    درود بر فرزندانقلابی وباغیرت ایران عزیز محمدرضا شهبازی
  • محمدی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 187
    خیلی ناراحت کننده بود خداحافظی آقای شهبازی.ما مطالبه بازگشت ایشون حتما هستیم .شجاع بودن زمانی که خود فروخته ها لگد میزدن
  • روشن IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 140
    سلام.شیعه از زمان مولا علی علیه السلام عادت کرده که زحمت و جانفشانی در راه اسلام و حمایت از رهبر دین را با تمام وجود بپذیرد و بعد غاصبان به ولایت برسند. جناب آقای شهبازی ممنون از فداکاریتان . یا علی
  • ناشناس IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    35 2
    قبلا‌شهبازی‌یابسیجی‌بودی‌ازوقتی‌آمدی‌درتلویزیون سبلریتی‌‌دوزاری‌هستی
  • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 153
    آقای شهبازی عزیز ودوست داشتنی انشالله خون شهدا دامن این نامردا رامیگره انشالله
  • محمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 168
    سلام بر بسیجیان وظیفه شناس احسنت بر شما برادر بسیجی آقای شهبازی "" قطره ای شراب هم اگر بر سر سفره ای باشد، نشستن دور آن سفره حرام است"" احسنت بر شما که با ترک این سفره جهاد اکبر نمودید کلیپ 15 دقیقه ای مربوط به استعفای آقای شهبازی از تمام حدود 200 قسمت برنامه پاورقی روشن گرانه تر و اثر گذار تر بوده است بسیجیان حال نوبت شما هست که با هشتک زنی و پیگیری مستمر آقای شهبازی ها را به صدا و سیما برگردانید نه مدیری ها و رشیدپور های کذا و کذا را
  • ناهید IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 101
    حیف از آقای شهبازی که اینهمه زحمت کشید و هیچکس قدرش را ندانست، این بی انصافی است که اگرایشون رو برنگردانید.
  • مهدی شادمند IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 130
    خدا لعنت کند کسانی که به اسم‌ جذب مخاطب یا هر عنوان دیگری آرمانهای این انقلاب را نادیده میگیرند وبا توهین به شعور عموی در حاشیه این رفتارها دنبال مقاصد شوم خود هستند .بالاخره زمستان میرود وروسیاهی به ذغال میماند .#زنده باد اقای شهبازی
  • ماهرخ IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 115
    ما اجازه به فتنه گران نمی‌دهیم که جولان بدهند حق آقای شهبازی متعهد و کاربلد این نیست، ایشون باید حتما برگردند.
  • مقدم IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 160
    سلام به همه مردان راستین انقلاب .آنهای که ماندند و مقاومت کردند . می ترسم کار به جایی برسه که برای جلب مخاطب یه روز ترانه های خواننده های طاغوتی رو هم پخش کند و .... .
  • شهریاری IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 146
    آقای شهبازی از دیشب چند ده بار کلیپ خداحافظی شما رو دیدم.... تاسف خوردم. اشک ریختم.دعا کردم.... خواهش میکنم برگرد همین
    • هموطن IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      155 0
      چند ده بار کلیپ رو دیدی؟؟؟ چرا؟! کار مفیدتری نداشتی انجام بدی؟
  • حمید IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 118
    همیشه موقع کتک خوردن و فحش شنیدن و محرومیت کشیدن دردمندان انقلاب وسط صحنه اند موقع بخور بخور سلبریتی هیچی ندار وطن فروش
  • نصیری IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 114
    رسانه عمومی متعلق به همه مردم هست، حق ندارند با نظر شخصی چهره منفور این سلبریتی ها رو به صدا سیما برگردونن. هنوز خون شهدای شاه چراغ خشک نشده به عاملان این فتنه ها جولان دادند
    • یاسین IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      200 0
      اگر واقعاً قبول دارید که: «رسانه عمومی متعلق به همه مردم هست»؛ پس ادامه سخن‌تون: «حق ندارند با نظر شخصی...»، بی‌معنی خواهد بود. «همه‌ی مردم»، یعنی 85 میلیون ایرانی با تنوع کم‌نظیر فکر و سلیقه؛ و اگر رسانه عمومی خود را واقعاً «متعلق به عموم مردم» بداند، طبعیتاً باید برای همه‌ی سلایق کشور برنامه تولید و پخش کند. مگر این‌که منظور از «مردم»، درواقع همان هم‌فکران باشد، که دیگر «همه» موضوعیت ندارد. این نیز بگذرد!
  • Amir hosein IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 167
    به نام خدا درپاسخ به انجمن سوادرسانه ای طلاب از انجمنی که واژه سوادرسانه ای را در عنوان خود یدک می کشد بعید است که بازگشت چهره های مطرح به صداو سیما بدون عذرخواهی از مردم را نشانه اقتدارنظام بداند. این نه تنها اقتدار نظام نیست بلکه ضعف رسانه ملی رافریاد میزند. #بصیرت
  • راهی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 174
    دیشب بعد از دیدن ویدئوی خداحافظی آقای شهبازی قلبم درد گرفت و شب خوابم نمی برد اعتراضش حق بود ببینید کارو به کجا رسوندید که همچین فرد مستعد و متعهدی جز خداحافظی چاره ای ندیده برای رسوندن صدای اعتراضش برید با همون رشید پور بنزین روی آتش فتنه خوش باشید و بعد از لگد به جمهوری اسلامی براش فرش قرمز پهن کنید تا فتنه بعدی فقط یادتون باشه که بعد از دعوت نامه برای عنصر همصدا با اغتشاشگران و منوتو و ... اسم جمهوری اسلامی رو از روی صدا و سیما بردارید
  • S IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 130
    برگشت امثال رشید پور به آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی یعنی دهن کجی به خون شهدا خصوصا شهدای فتنه ۱۴۰۱ و السلام علی من اتبع الهدی
  • راضیه IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 122
    ما با این برنامه خیلی از ماجراها رو تازه فهمیدیم. واقعا جاش خالی بود. از غیرت شما آقای شهبازی خوشم اومد هیچ وقت برنامه های رشیدپور رو نگاه نمیکردم و از بودنش در تلوزیون تعجب داشتم بارک الله که کاری عملی برای برائت از همچین آدمای نون به نرخ روز خور و نمک نشناسی انجام دادید.
  • یک انقلابی بیزار از چپ و راست IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 139
    عزت دست خداست درود به شرفت آقای شهبازی. جای حامیان فتنه در صدا و سیما نیست.
  • یاسین IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 92
    آقای شهبازی عزیز، کلی طرفدار برنامه هات بودیم و هستیم و از اینکه فهمیدیم از تلویزیون خداحافظی کردید خیلی ناراحت شدیم، و هرچند میدونیم افراد تلاشگر و مخلص و دغدغه مندی مثل شما، نباید این عرصه و تریبون رو خالی بگذارند ولی اگر یک نفر باید پرچمدار مبارزه با این بی تفاوتی ها و بی غیرتی ها میشد، شما این فداکاری و جوانمردی را انجام دادید. ماشاءالله به غیرتت. امیدواریم که به نحوی دیگر و پرقوت تر و با انگیزه تر به پشتوانه همین مردم قدرشناس کارتان را ادامه بدهید💪💪💪
  • یاسین IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 169
    لطفا بی تفاوت نباشیم.در راستای حمایت از آقای شهبازی، اعتراضاتمون رو حتما با تماس یا ..به صدا و سیما برسونیم.
  • مریم IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 109
    حیف
  • مریم IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 179
    رفتنش هم باافشاگری بود اون غیرت داشت چیزی که تواین زمونه کمیاب شده برنامش باکیفیت بود من هیچ وقت برنامه های بی کیفیت گلزار ورشیدی رادنبال نمیکردم
  • رضا IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 104
    بارفتن شهبازی انقلابی وطنپرست من برای خودم حداقل عزای فردی اعلام کردم،،،متاسفم صداوسیما😭😭😭😭
  • موس‌ی IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 170
    اصلا به هیچ وجه کناره گیری ایشون جایز نیست
  • محمد IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    2 114
    دل ما به این پاورقی خوش بود و هر شب منتظر پخش بودیم. جکارکردی برادر
  • حجت IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    3 163
    واقعا دمت گرم آقای شهبازی... اگه برنامه شما نبود که دق کرده بودیم از این لال مونی صدا و سیما !!! تنها برنامه ای که جلوی این همه شبکه های معاند یک تنه ایستاده بود فقط خود مردت بودی و بس... انشالله زودتر برگردی ..
  • غزل IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    3 115
    جناب شهبازی حرف دل انقلابیون ناب رو میزد و در دوران اغتشاشات پارسال جان برکف شروع بکار کرد در جمهوری اسلامی به کجا رسیدیم که ارزشها لگد مال میشن تا ضدارزش برقرار بمونه؟! جناب جبلی باید درمورد بازگشت سلبریتی هایی که در آتش فتنه میدمیدن توضیح بدن!!!
  • حامد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    139 1
    مردم ایران از رفتن شما بسیار خوشحالند... درود بر تو که آخر سر تصمیم درستی گرفتی... برو شاید مردم حلالت کنن..
  • محبوبه IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    132 0
    خطاب به: مجری ها و بازیگران و فوتبالیست ها و بطور کل سلبریتی های زیاده خواه و خودشیفته و زیاده طلب و بیت المال خالی کن راستش من و افرادی چون من قبل از هر چیز درباره دریافتی شما و امثال شما مشکل داریم. آخه نامردها شما مگر چکار میکنید که راضی میشوید آن مبلغ های هنگفت را دریافت کنید.اگر راست نیست،بیایید و روشنگری کنید.همین. اصلا باید و باید قانونی تصویب شود که هر کس از بیت المال حقوق و پاداش و هر کوفت دیگری دریافت میکند بسیار واضح و بدون هیچ اما و اگری مردم بدانند.و همین مردم اعلام کنند که آیا رضایت دارند که فلان مسابقه کذایی و فلان سریال و فلان ورزش و ....چقدر روی دستشان هزینه بگذارد یا نه. مطلب آنقدر پیچیده نیست. یک سری مسائل در صدا و سیما ضروری است.چه بخواهیم و چه نخواهیم هزینه دارند و ناچار به پرداخت هستیم. ولی برنامه سرگرمی و تفریحی اگر فلسفه وجودی خود را نقض کند که دیگر چه اجبار است بدنبال زیاده خواهان التماس کنیم. مردم هم فرق بین سری بودن بودجه "مسائل نظامی و امنیتی" و علنی بودن "دریافت دستمزد متناسب با تلاش و ساعت کار و مهارت و دانش" را میفهمند.و فرق بین "دریافت نجومی و نابحق سلبریتی جماعت" و مقایسه مبلغ با "کار و مثلا هنرشان" را بلدند.آنوقت مطلب دستشان میآید که چه خبر است و نامردی کجاست. فقط هم شخص رشید پور یا گلزار یا دیگری نیست .همه وهمه مورد سوال هستند. مجری دورهمی و خندوانه و عصر جدید و مجری پاورقی و مجری سمت خدا و ....وصد البته عوامل این برنامه ها. چیز زوری که نمی خواهیم.فرقی بین فلان برنامه مذهبی و فلان برنامه سرگرمی و فلان برنامه آموزشی یا فرهنگی نیست.بیایید و شفاف مردم را در جریان هزینه کردِ پولی و بودجه ای که از بیت المالشان بصورت وکالتی در اختیار شما قرار میگیرد ؛ بگذارید. خداییش حرف زوری که نمی گوییم.درخواست غیر متعارفی هم نیست.پس چرا این همه مقاومت میکنید و خود را در مظان اتهام نگه میدارید. واقعا خجالت از فیش حقوقی آن مرزبان ، پزشک ،دانشمند ،معلم،طلبه ،بهیار،پرستار،نیروی نظامی و انتظامی ، کارگر و صنعتگر و خدماتی و...نمی کشید؟؟ آخه به کی بگوییم ؛شکایتمان را به کجا ببریم که به اسم شاد کردن و سرگرم کردن مردم ، جیب و بیت المالشان را خالی میکنید؟ به بهانه دروغین این برنامه پربیننده هست وآن برنامه کم بیننده است،دستبرد میزنید.
  • محبوبه IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    50 0
    با انصراف موقت رشید پور اتفاق مهمی رخ نداه است.حتی بازگشت شهبازی و پخش مجدد پاورقی هم آنقدر مهم نیست. ولی مطلب بسیار مهم آن است که باید روشن شود که طی سالهای سال چه کسانی تحت چه عنوانهایی پولهای نجومی به اسم حقوق و حق الزحمه و ماموریت و پاداش و.... از بیت المال دریافت کرده اند. آخه بازیگر و مجری و کارگردان و...مگر چکار میکنند که مدیران نامرد این همه ریخت و پاش بیحساب و کتاب از بیت المال بی زبان به پای آنها میریزند و آن نامردها هم ویگیرند و زبانشان هم دراز است بلکه بیشتر هم میخواهند. خدایا دهنده و گیرنده را رسوا و لعنت کن.
  • ناشناس IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    151 2
    چرا با اینستاگرام اعلام کرد از پلتفرم داخلی استفاده نکرده اینجاست وقتی حرف با عمل یکی نیست
    • نکته IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      173 0
      بله نکته جالب همین این است که هر 2 مجری از طریق شبکه اجتماعی فیلتر شده اینستاگرام اطلاع‌رسانی می‌کنند و حرف‌هایشان را به مخاطبان می‌رسانند. انگار خودشان بهتر می‌دانند مخاطب کجاست.
    • بی حوصله IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      0 0
      اینطوری افراد بیشتری میدیدن وبیشنر دیده میشد افراد بیستری خبر دار میشدن ، تو پبام رسانای داخلی مگر چقدر مشترک هست ؟
  • م.م.گ IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    44 1
    سلام، هرکس با عذرخواهی فرصت دوباره ای دارد، البته که باید برای رشد چهره های جدید هم فرصت باشه.
  • واقعیت تلخ IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    برنامه شما فقط پنج درصد مخاطب داشته. یعنی فاجعه. یعنی توهم حس خود بزرگ بینی. یعنی خداحافظی در اوج. برو که دیگه بر نگردی...
  • گمنام IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    من خیلی برنامه‌ی پاورقی رو دوست دارم و خوشحالم که همچنان ادامه دار شده چون جواب محکم و تودهنی‌ای هست برای شبکه‌های معاند که مدام در حال تمسخر جمهوری اسلامی و مردم انقلابی هستند.
  • ایرانی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    این آقای مجری پاورقی که هر برنامه لباس متفاوت می پوشند .این همه لباس را چکار می کنند؟؟ مشتری هستیم