دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدمهدی قریشی

حوزه/ سیدمهدی قریشی گفت: به کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی اطلاع داده‌ایم که اقداماتشان در هفته دولت در راستای افزایش میزان رضایت مردم باشد زیرا این زمان فرصت خوبی است تا مدیران عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم و جانشین ستاد هفته دولت استان، امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان که با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا مدیران عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت استان قم برنامه‌های مختلفی همچون حضور مدیران میان مردم، افتتاح پروژه‌های صنعتی، آموزشی، کشاورزی و... تدارک دیده شده است.

جانشین ستاد هفته دولت استان قم تصریح کرد: «دولت مردم» شعاری است که برای این ایام انتخاب شده و باتوجه به رویکرد مردمی‌سازی در دولت سیزدهم، برنامه‌ها با حضور حداکثری مردم طراحی شده است.

معاون توسعه مدیریت استانداری قم خاطرنشان کرد: براساس آمار ۲۵۰ کارمند دولت در استان قم در دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند بدین جهت اولین برنامه هفته دولت یادواره این شهدای عزیز خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی معاونت‌های استانداری با مردم همچون دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی با فعالین اقتصادی استان، حضور مدیران کل دستگاه‌های‌ دولتی و اجرایی استان در مساجد و دیدار چهره به چهره با اقشار مردم از برنامه‌های هفته دولت در استان قم خواهد بود.

قریشی در پایان عنوان کرد: باتوجه به اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، به کلیه مدیران اطلاع داده شده که برنامه‌هایشان پیوست انتخاباتی داشته باشد. تأکید مقام معظم رهبری بر تزریق امید در جامعه است بدین جهت مدیران دستگاه‌ها با تبیین دستاوردهای خود باید میزان رضایت اجتماعی را افزایش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha