دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ۲۶ مرداد، فرصت مغتنمی برای یادآوری خاطرات استقامت و صبوری کسانی است که برای دفاع از دین و ناموس خود راهی جبهه‌های جنگ شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان روز گذشته ضمن تجلیل از حاج حسین عارف از آزادگان و جانبازان و ایثارگران شاخص شهرستان کاشان، با تبریک ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان، اظهار داشت: روحیه بالا و صبر و استقامت اسرای جنگ تحمیلی در مدت اسارت در زندان‌های رژیم بعث، نقش موثری در پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، افزود: آزادگان قشر مهم و تأثیرگذاری از دفاع مقدس هستند که برای حفظ و تعالی نظام جمهوری اسلامی همه سرمایه خود را خالصانه نثار کردند، لذا همه ما وظیفه داریم که این ارزش‌های انقلابی را در جامعه پاس بداریم.

حجت الاسلام بصیرتی یادآور شد: آزادگان در سخت‌ترین شرایط اردوگاه‌های دشمن بعثی در زیر شکنجه‌های وحشیانه دشمنان مقاومت کردند و برای همیشه ماندگار شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۶ مرداد، فرصت مغتنمی برای یادآوری خاطرات استقامت و صبوری کسانی است که برای دفاع از دین و ناموس خود راهی جبهه‌های جنگ شدند.

حجت الاسلام بصیرتی ادامه داد: آزادگان ارزشمندترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha