یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید قم

حوزه/ مسئول بسیج اساتید و کارمندان استان قم گفت: مدیران از مردم جدا نیستند و مردم نیز از مدیران جدا نیستند و برپایی میزهای خدمت نیز در همین راستا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار سید جواد هاشمی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته قشر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بسیج همواره درخت طیبه نظام اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه همواره بسیجیان در مسیر رشد و توسعه جمهوری اسلامی مؤثر بوده‌اند، مطرح کرد: جمهوری اسلامی با بسیجیان توانسته در عرصه جنگ ترکیبی حضور پیدا کند.

مسئول بسیج اساتید و کارمندان استان قم ادامه داد: امروز دشمن فشار خود بر جمهوری اسلامی را در عرصه‌های مختلف ادامه می‌دهد ولی باید بداند که اندیشه‌ای که در فکر این ملت است اجازه نمی‌دهد، تلاش‌های آن‌ها به ثمر برسد.

وی با بیان اینکه امروز دیگر دشمن گزینه روی میز ندارد، عنوان کرد: این شجاعت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است.

هاشمی با اشاره به اینکه در این هفته ابتدا صدور بیانیه خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: سپس مراسمات مختلفی از جمله غبارروبی مزار شهدا، یادواره شهدا، تکریم کارمندان، برپایی میزخدمت جهادی و ... برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردمی بودن دولت توسط مدیران به تصویر کشیده می‌شود، تصریح کرد: مدیران از مردم جدا نیستند و مردم نیز از مدیران جدا نیستند و برپایی میزهای خدمت نیز در همین راستا است.

مسئول بسیج اساتید و کارمندان استان قم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به دیدار چهره‌به‌چهره تاکید بسیاری داشته‌اند، یادآور شد: همچنین در طول این هفته دیدار با علما، کارگاه سواد رسانه، نشست جهاد تبیین، مسابقات ورزشی، جلسات هیأت اندیشه‌ورز و ... نیز دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان قم مدیران همراه و همکار هستند، ابراز کرد: این همراهی و همکاری موجب شده است تا در طول این هفته 12 میز خدمت داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha