یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1104462
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
پروین

حوزه / بازیگر سینما و تلویزیون گفت: فیلم‌های دفاع مقدسی را حمایت کنیم، زیرا این دست تولیدات روایتگر ایثار و فداکاری قهرمانان این سرزمین است.

حمید پروین، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با بیان اینکه «سوران» اتفاقی خوب در سریال سازی تلویزیون است، گفت: جدیدترین تجربه من در تلویزیون سریال «سوران» است که اخیراً پخش آن پایان یافت. این سریال بر مبنای واقعیت ساخته شده و در آن به بخشی از تاریخ معاصر کشورمان پرداخته می‌شود. سریال تلاش کرده آنچه در ابتدای انقلاب گذشته را به تصویر کشد.

وی افزود: فیلم‌هایی و سریال‌هایی نظیر «سوران» جز الزامات برنامه‌سازی در سینما و تلویزیون است زیرا با هجمه و تبلیغاتی که از سوی دشمن رخ می‌دهد تلاش می‌شود آنچه رخ داده به صورت وارونه نشان داده شود برای همین ما باید خود بتوانیم تصویرگر تاریخ معاصر کشورمان باشیم البته در این میان برنامه سازان و کارگردانان باید توجه داشته باشند که اغراق هیچگاه منجر به اتفاقی مثبت برای جذب مخاطب نخواهد شد.

این بازیگر جوان تاکید کرد: یکی دیگر از ژانرهایی که باید از آن حمایت شود سینمای دفاع مقدس است این گونه سرشار از ایثار و رشادت است و می‌توان از آن برای روایتگری رشادت قهرمانان این سرزمین بهره برد نکته دیگر اینکه اگر از سینمای دفاع مقدس حمایت شوند نسل جدید در خواهد یافت برای آسایش و امنیت امروز آنها چه ایثارهایی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: فیلم‌ها و سریال‌هایی با محوریت انقلاب و دفاع مقدس هیچگاه تکراری نخواهد شد چون به اندازه آدم‌ها و اتفاق‌هایی که رخ داده در آن داستان جدید وجود دارد تنها کافی است در این حوزه یک نگاه ریزبینانه مد نظر قرار گیرد البته فردی که قرار است باید علاوه بر داشته‌های بالای حرفه‌ای از باور کافی نیست سود برده باشد.

پروین در پایان اعلام کرد: مخاطبان همیشه نسبت به موضوعات قهرمان محور علاقه‌مند هستند، اما متاسفانه در سال‌های اخیر نقش قهرمان در سینما و تلویزیون کمرنگ شده است، اما آثاری نظیر «سوران» بار دیگر با تکیه بر نقش قهرمان توانست در جذب مخاطب موفق باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha