سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دفاعیه

حوزه / طلبه موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان از پایان نامه خود با عنوان: «آموزه های اخلاقی سُوَر مُسبّحات از منظر المیزان» دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، زهرا واعظ طلبه موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان روز گذشته از پایان نامه خود با عنوان «آموزه‌های اخلاقی سُوَر مُسبّحات از منظر المیزان» با راهنمایی حجت الاسلام محمدرضا نقیه و داوری حجت الاسلام سید عیسی مسترحمی دفاع کرد.

واعظ در دفاع از پایان نامه خود اظهار داشت: قرآن کریم کتاب زندگی می‌باشد و خداوند آن را برای هدایت انسان‌ها بر رسول اکرم (ص) نازل کرد، در تحقیق «آموزه‌های اخلاقی سور مسبحات از منظر علامه طباطبایی» محقق، درصدد است تا آموزه‌های اخلاقی سور مسبحات، را از منظر علامه طباطبایی در دو بُعد فردی و اجتماعی کنکاش کند.

وی افزود: برخی از آموزه‌های اخلاقی سور مسبحات در بُعد فردی را می‌توان به متواضع و خاشع بودن، توجه به کمال عبودیت، داشتن ورع و پرهیزگاری، نصرت دین خدا و موارد دیگر اشاره کرد.

دانش آموخته موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا(س) اصفهان گفت: آموزه‌های اخلاقی سور مسبحات در بُعد اجتماعی نیز می‌توان به اجتماع سعادتمند، اخوت بین مؤمنین، ایثار کردن، انفاق کردن و موارد دیگر اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که آموزه‌های اخلاقی فردی و اجتماعی را در زندگی خود عملیاتی کند به سعادت دنیا و آخرت نائل می‌گردد، لذا تحقیق حاضر بنیادی می‌باشد و به روش پردازش اطلاعات، استنباطی تحلیلی می‌باشد، بنابراین داده‌ها به روش کتابخانه‌ای گرد آوری شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha