شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: امسال شاهد افزایش قیمت اجاره‌بها از سوی برخی صاحبخانه‌ها بودیم، لذا استدعا داریم که مالکین هوای مستاجران را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت شهرستان سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج که در مسجد دارالاحسان این شهر برگزار شد، در سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین، اظهار داشت: همه مردم به‌ویژه دولتمردان امیدوارند که مشکلات موجود در جامعه هرچه سریع‌تر برطرف شود.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج افزود: جوان امروز برای تشکیل زندگی، نیازمند بسترهای مهمی همانند شغل پایدار و مسکن است.

وی یادآور شد: از سوی دیگر امسال شاهد افزایش قیمت اجاره‌بها از سوی برخی صاحبخانه‌ها بودیم، لذا استدعا داریم که مالکین هوای مستاجران را داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج، عنوان کرد: سعادت واقعی همه ما انسان‌ها در گرو عمل به دستورات خداوند متعال و قرآن کریم است، زیرا قرآن راه درست و انسان بودن را به ما می‌آموزد و ما را از گمراهی دور می‌سازد.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: یکی از دستورات دین مبین اسلام، پرداخت زکات، کمک به مستمندان و خیرات در راه خدا و کمک به همنوع است و این ویژگی‌های افراد خداترس و با تقوا می‌باشد، بنابراین کسانی که از نظر مالی تمکن دارند باید برای اینکه آن دنیای خود را آباد کنند نیز به فکر مستمندان و فقرا باشند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج تأکید کرد: انسان خسیس، حسود و کسی که از خدا هیچ ترسی به دل ندارد بی‌گمان در هر دو دنیا زیان خواهد دید و هر آنچه به دست آورده را روزگاری از دست خواهد داد.

وی تصریح کرد: طبق سنت خدایی هر کار خیری که انجام دهیم خداوند متعال چندین برابر آن کار خیر را به ما برمی‌گرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha