دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ساوه

حوزه / همزمان با ایام فرا رسیدن اربعین حسینی به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه مبلغین موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) این شهرستان به موکب‌های حسینی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با ایام فرا رسیدن اربعین حسینی به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه، خواهران مبلغ با حضور در موکب‌های بین راهی زائران کربلای معلی با هدف مشاوره به زوار اربعین در موضوعات کاربردی و معارف دینی به مشاوره، پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی، برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان پرداختند.

مبلغان در سه موکب مسیر ساوه به همدان به نام‌های خادمین شاهزاده اسماعیل(ع) یل آباد، جاماندگان کربلا و علمدار ساوه به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی پرداختند.

تهیه بروشور پاسخگویی به شبهات و اقلام فرهنگی یکی دیگر از اقدامات فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) است که در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد و دربرگیرنده معارف امام حسین(ع)، اشعار، احادیث، ادعیه و برخی شبهات مربوط به قیام امام حسین (ع) است.

خواهران مبلغ تا روز اربعین حسینی در این موکب‌ها مشغول خدمات فرهنگی و تبلیغی خواهند بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha