سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بازدید آیت الله حسینی از ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف

حوزه/ نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق با حضور در جمع مدیران ستاد بازسازی نجف اشرف از این ستاد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق با حضور در جمع مدیران ستاد بازسازی نجف اشرف، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خدام زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: حرکت تمدن ساز اربعین، یکی از ارکان مهم مبارزه با تهاجم فرهنگی و از مصادیق مهم جهاد اکبر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: این ستاد را، ستاد فرماندهی امام زمان بدانید و از فرصت خدمتگزاری زوار حضرتش به نحو احسن بهره برداری نمایید.

آیت الله سید مجتبی حسینی پیشنهاد کرد: با توجه به استمرار حرکت تمدن ساز اربعین در طول سال‌های آینده، مناسب است ستاد بازسازی طرح اساسی و جامعی را جهت اصلاح و تقویت زیرساخت‌های شهر نجف اشرف به مسئولین امر ارائه نماید.

نماینده مقام معظم رهبری در عراق در پایان تصریح کرد: از زیارت شما عزیزان خرسند شده و شکرگزار خداوند رحمان هستیم و به سهم خود از همه شما عزیزان خادم زوار امام حسین علیه السلام تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در ابتدای این دیدار دکتر خوشرو و برخی از مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف گزارش مبسوطی از دغدغه‌ها و طراحی و اجرای زیرساخت‌های لازم در حرم مطهر علوی و پشتیبانی در بر پایی مواکب اربعینی جهت تامین اسکان و تغذیه خیل عظیم و چشمگیر زائرین حسینی توسط مهندسان و کارکنان ستاد در طول سال و به ویژه ایام اربعین ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha