دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار امام جمعه نجف با آیت الله رمضانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی در دیدار با دبیر کل مجمع اهل بیت (ع) از جمهوری اسلامی ایران به خاطر همراهی در نبرد فرهنگی تمجید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع اهل بیت (ع) از جمهوری اسلامی ایران به خاطر همراهی در نبرد فرهنگی قدردانی نمود.

وی با اشاره با اینکه عراق در نبرد سیاسی، نظامی، فرهنگی و نبرد فرقه‌ای، به برکت مرجعیت دینی، آگاهی مردم و برکت ائمه اطهار (علیهم السلام) پیروز شده است، اظهار داشت: از جمهوری اسلامی ایران بخاطر ایستادگی در کنار ملت عراق در تمامی این نبردها تشکر می‌کنیم.

امام جمعه نجف افزود: امروز حوزه علمیه با حضور هزاران طلبه و اعزام مبلغان و خطبا در دوران شکوفایی به سر می‌برد و با گسترش آگاهی و سخنرانی‌های آموزنده توانستیم با جنگ فرهنگی مقابله کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حضور پر شور مردم در زیارت اربعین خاطرنشان کرد: زیارت اربعین بارزترین ابزار در وحدت بخشیدن به جایگاه دینی و مردمی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی نیز در این دیدار ضمن تحسین توانایی مردم عراق در مدیریت زیارت حماسی و میلیونی اربعین، بار دیگر از آنها که با اخلاق عالی اسلامی پذیرای زائران بودند تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha