شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عباسی یزدی

حوزه/ رئیس کتابخانه فاطمی گفت: تمامی دانش آموزان سال یازدهم به بعد، دانشجویان و حوزویان خواهر و برادر می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://lib.amfm.ir/register/ به صورت سالانه و موقت در کتابخانه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نام نویسی و از فضا و منابع این کتابخانه برای مطالعه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد عباسی یزدی رئیس کتابخانه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: ثبت نام سالانه کتابخانه فاطمی از ابتدای مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

وی افزود: تمامی دانش آموزان سال یازدهم به بعد، دانشجویان و حوزویان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://lib.amfm.ir/register/ به صورت سالانه و موقت در کتابخانه فاطمی نام نویسی و از فضا و منابع این کتابخانه برای مطالعه استفاده کنند.

رئیس کتابخانه فاطمی ادامه داد: کتابخانه فاطمی در هرکدام از بخش‌های خواهران و برادران دارای سه تالار مطالعه است که یک تالار به دانش آموزان کنکوری سال یازدهم به بعد، یک تالار به دانشجویان کاردانی و کارشناسی و حوزویان سطح یک و یک تالار هم به دانشجویان ارشد و بالاتر و حوزویان سطح دو به بالا اختصاص دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه بخشی از ثبت نام ها به صورت موقت یک ماهه تا چند ماهه است لذا ثبت نام ها در طول سال با توجه به میزان خالی شدن ظرفیت کتابخانه همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha