یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمود محمدی شاهرودی - بسیج طلاب

حوزه/ حجت الاسلام محمدی شاهرودی گفت: دوره توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین ۳ روز حضوری برگزار خواهد شد و سپس در فضای مجازی به مدت ۶ ماه ادامه پیدا خواهد کرد. ۱۲ جلد کتاب جهاد تبیین و یک جلد کتاب ایران، محتوای آن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اولین همایش بزرگ اساتید، مبلغان و طلاب خواهر بسیجی منتخب سراسر کشور از روز دوشنبه ۲۸ شهریورماه آغاز شد.

در این دوره ۳ روزه که به منظور توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین برگزار شد، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی، مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به عنوان سخنران این مراسم حضور داشت.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی در خصوص اولین دوره توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین گفت: در راستای عملیاتی کردن طرح ملی جهاد تبیین در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد تبین، سازمان بسیج طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه، یک دوره توانمندسازی را با عنوان شهید آرمان علی‌وردی برگزار می‌کند.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور همچنین افزود: مهم‌ترین محور این دوره جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت‌رسانی است که در بحث جهاد تبیین، زیست عفیفانه، حجاب و عفاف، جمعیت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمند کردن بانوان در هدایتگری سیاسی از اهداف این دوره است.

وی ادامه داد: اکثر مدعوین و مخاطبین ما در این دوره ۸۰۰ نفره، طلاب سطح سه و چهار حوزه‌های علمیه خواهران و ۲۰۰ نفر استاد حوزه و دانشگاه و فرماندهان حوزه‌های مقاومت هستند.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی افزود: دوره به صورت ۳ روز حضوری برگزار خواهد شد و بعد در فضای مجازی به مدت ۶ ماه ادامه پیدا خواهد کرد. ۱۲ جلد کتاب جهاد تبیین و یک جلد کتاب ایران در ۲ قاب قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و پرسمان سیاسی، محتوای ۶ ماه آموزشی است و سپس دوره ویژه منتخبین در مشهد برگزار ادامه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: در این دوره علما و شخصیت‌های برجسته از جمله آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه علمیه خواهران، برخی نمایندگان مجلس و ... نیز دعوت شده‌اند.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی در پایان اظهار امیدواری کرد که خروجی دوره به برکت روح شهید آرمان علی‌وردی که شهید جهاد تبیین و از جنس حوزه‌های علمیه به نفع انقلاب و اسلام باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha