یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله عباس کعبی

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شهادت حجت الاسلام والمسلمین اعتبار را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شهادت حجت الاسلام والمسلمین اعتبار را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی : مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا ما عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ( الاحزاب ٢٣)

روحانی فاضل و بصیر و مبلغ انقلابی حجة الاسلام والمسلمین مرحوم حجت اعتبار به شهیدان علم و فضیلت پیوست. در محراب عبادت ودر سنگر مسجد به لقاء الله شتافت.

حوزه های علمیه و نهاد روحانیت پیرو خط سرخ شهادت محمد وآل محمد است. و در مسیر دفاع از اسلام و ایران و دفاع از حقوق ملت فداکارانه تا پای جان ایستاده است.

شهید سر افراز حجت اعتبار با ایمان و صداقت و اخلاص و خستگی ناپذیری در جهاد تبلیغ و تربیت طلبه استقامت نمود و مزد جهاد را با شهادت مظلومانه وخونبار گرفت.

با عرض تسلیت به حوزه های علمیه و مردم خوزستان و قیدار زنجان و مردم و فضلا وطلاب حوزه مسجد سلیمان و بهبهان و دوستان و ارادتمندان و بستگان وخانواده این شهید؛ انتظار ان است که نیروهای امنیتی و قضائی ابعاد این جنایت کینه توزانه را بادقت؛ بررسی و روشن نمایند ونسبت به تکریم این شهید تبلیغ و خانواده معظم آن مجدانه تلاش نمایند.

از خداوند متعال علو درجات و مغفرت و رضوان و رحمت واسعه الهی و الطاف خاصه پیامبر وآل طاهرین صلوات الله علیهم اجمعین را برای شهید حجت اعتبار مسالت می نمایم و به همه ما توفیق تداوم راه نورانی شهیدان را کرامت نماید.

بمنه و کرمه انه سمیع مجیب

۳۰/ ۶/ ۱۴۰۲

الاقل_ عباس کعبی

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha