دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: کسانی که از زن و حقوق زنان دم می‌زنند در مقابل برهنه کردن پنج زن فلسطینی و سگ‌ها را به جان آنها انداختن توسط رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر امروز در آیین بازگشایی مدارس و زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان فاطمه زهرا (س) شهر دیّر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: پیشرفت‌های کشور در بعد دفاعی باعث شده که امروز دشمن جرأت حمله نظامی نداشته باشد.

امام جمعه بندر دیّر افزود: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه است و از آن جایی که آموزش و پرورش مولد نیروی انسانی است از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی بیان کرد: ترقی جامعه در گرو تلاش نیروی انسانی متخصص و متعهد است و دانش آموزان در راستای ایران قوی باید از نظر علمی پیشرفت کنند.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه علم منهای اخلاق و ایمان سر از جای دیگری در می‌آورد، بیان کرد: برای رسیدن به ایران قوی باید در بعد علمی در منطقه سرآمد باشیم البته دانش آموزان سعی کنند به ارزش‌های اسلامی پایبند باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شکست دشمنان بعد از گذشت یکسال از اغتشاشات، گفت: کسانی که از زن و حقوق زنان دم می‌زنند در مقابل برهنه کردن پنج زن فلسطینی و سگ‌ها را به جان آنها انداختن توسط رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند از آن طرف نماینده رژیم صهیونیستی با در دست داشتن عکس مهسا امینی به دنبال اختلال در سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بود، بنابراین باید پشت صحنه‌ها را ببینیم.

وی افزود: آمریکایی که خود بزرگترین زندان زنان را تشکیل داده نمی‌تواند دایه مهربان‌تر از مادر برای زنان و دختران ایرانی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha