دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار قم

حوزه/استاندار قم گفت: صنعت بیمه و خدمات ارزنده آن، هنوز در کشورمان به خوبی شناخته نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم امروز در دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: توسعه خدمات بیمه‌ای در مناطق محروم و روستاها باید در اولویت فعالیت‌ها و اقدامات این صندوق قرار بگیرد.

استاندار قم با بیان اینکه صنعت بیمه و خدمات ارزنده آن هنوز در کشورمان به خوبی شناخته نشده است گفت: یکی از مولفه‌های پیشرفت در کشورهای توسعه یافته، گسترش خدمات بیمه‌ای در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی است که باید به آن توجه بیشتری کرد.

وی بر لزوم تحقق جهاد تبیین در شناساندن و معرفی خدمات دولت به اقشار مختلف مردم تاکید کرد و افزود: عدم اطلاع رسانی درست، دقیق و فراگیر موجب شده تا بسیاری از مردم از خدمات متنوع دولت از جمله در بخش درمان بی خبر باشند و نتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور هم در این دیدار با اشاره به شناسایی افراد کم درآمد در مناطق محروم و تحت پوشش قرار دادن آن‌ها گفت: برای پوشش این افراد ضمن هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) از ظرفیت خیرین و موسسات نیکوکاری در سراسر کشور استفاده می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر ۱۲۰ هزار نفر از بیمه شدگان این صندوق، افرادی می‌باشند که تحت پوشش کمیته امداد هستند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha