شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

 حوزه / تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه استان قزوین و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین به امضای مدیران این دو نهاد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ناصر ظاهری امروز در دیدار با مدیر و معاونین حوزه علمیه استان قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از نهادهایی است که بیشترین و متنوع‌ترین خدمات و کمک رسانی را به مستمندان و محرومان استان ارائه می‌کند و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: کمیته امداد آماده است تا از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت به محرومان استفاده کند و یکی از دستگاه‌هایی که برای فرهنگ سازی و ارائه خدمات فرهنگی می‌تواند در کنار این نهاد به مددجویان خدمت ارائه کند، حوزه علمیه است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم کمک‌های افراد نیکوکار را بدون واسطه به نحو مطلوبی به دست نیازمندان می‌رساند و پشتیبان آنان است.

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد بحث توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است و یکی از محورهای اصلی در این حوزه اشتغال و خودکفایی و ایجاد درآمد پایدار است.

ظاهری عنوان کرد: رویکرد ما حفظ کرامت و جایگاه عزتمندانه مدد جویان است و در این راستا به طرح‌های اشتغال زایی هم نگاه ویژه‌ای داریم.

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) قزوین بیان کرد :ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از نگاه ما اهمیت مضاعفی دارد و در شرایطی که همه افراد جامعه نیازمند خدمات آموزشی و فرهنگی هستند، نباید مدد جویان مورد غفلت قرار گیرند.

در این دیدار مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین از تلاشهای و همکاری حوزه علمیه استان قزوین با این مجموعه تقدیر کرد.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه استان قزوین و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین امضا شد.

تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین امضا شد

انتهای پیام /

تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین امضا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha