شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سفر حجت الاسلام و المسلمین میر محمدی به اراک

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه خدمتگزاری به طلاب افتخاری بزرگ و یک کار ارزشی است، گفت: در آیات قرآن هر جا بحث از توجه به خدا و خداپرستی است، بعد از آن خدمت به خلق مورد توجه و عنایت قرار گرفته و چه خدمتی بهتر از خدمت به سربازان آقا امام زمان(عج).

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور صبح امروز با حضور در مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی به گفت‌وگو با مسئولان استانی پرداخت.

گفتنی است جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران شهر اراک، حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی و حجت الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در راستای حل مشکلات طلاب مدارس علمیه استان با رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به گفت‌وگو پرداختند.

حجت الاسلام عدالت مدیر مرکز خدمات استان مرکزی در این نشست اظهار داشت: امیدواریم این سفرها و دیدارهایی که برگزار می‌شود بیش از پیش موجب برکت و رحمت برای حوزه‌های علمیه باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین میر محمدی بیان کرد: در مجموعه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه افتخار ما این است که خدمتگزار طلاب باشیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: خدمتگزاری برای طلاب افتخاری بزرگ و یک کار ارزشی است.

وی عنوان کرد: در آیات قرآن هر جا بحث از توجه به خدا و خداپرستی است، بعد از آن خدمت به خلق مورد توجه و عنایت قرار گرفته و چه خدمتی بهتر از خدمت به سربازان آقا امام زمان(عج).

حجت الاسلام و المسلمین میر محمدی خاطرنشان کرد: در مرکز خدمات هدفمندی معیشت طلاب دو سال پیش آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و میزان دریافتی طلاب نیز با هم متفاوت است.

وی تصریح کرد: شورای نهادهای حوزوی در استان مرکزی کمک کنند تا ایرادات و مشکلات این طرح در مرکز خدمات به حداقل خود برسد و به صورت هدفمند اجرا شود تا بتوانیم سره را از ناسره و افراد فعال را از غیر فعال جدا کنیم.

خدمتگزاری به طلاب افتخاری بزرگ است

خدمتگزاری به طلاب افتخاری بزرگ است

خدمتگزاری به طلاب افتخاری بزرگ است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha