چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
محمد عباسی آیت الله سعیدی

حوزه/ آیت‌الله سعیدی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق‌نژاد را به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سعیدی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق‌نژاد را به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای حاج سید علی‌اکبر اجاق نژاد دامت‌توفیقاته

سلام‌علیکم

انتصـاب شایسته حضرت‌عالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسـلامی به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران را که نشانگر تعهد و تجارب موفق و ارزشــمند شما در خدمتـــگزاری به ساحت مقدس اهل‌بیت علیهم‌السلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید توفیق خدمتگزاری در مکان نورانی و مقدسی همچون مسجد مقدس جمکران، افتخار بزرگی است که امیدواریم در سایه درایت، تدبیر و حضور مؤثر حضرتعالی در این جایگاه معنوی، بیش‌ازپیش شاهد بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی معنوی و فرهنگی کم‌نظیر آن مسجد مقدس در خدمت به عاشقان و منتظران فرج حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنافداه و ترویج فرهنگ والای مهدویت و زمینه‌سازی برای ظهور آن حضرت و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه باشیم.

اینجانب از جوار بارگاه نورانی کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام حضرت فاطمه معصومه صلوات‌الله‌علیها، ضمن اعلام آمادگی کامل جهت همکاری و هم‌افزایی فی‌مابین و انتقال تجربیات، توفیقات جنابعالی را از درگاه حضرت ربوبیت مسئلت می‌نمایم.

سید محمد سعیدی

نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان مقدس قم

۲۰ مهر ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha