دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در تجمع بانوان حوزوی سراسر کشور در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، گفت: اعلام انزجار از یک رژیم فاسد کودک‌کش امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در تجمع بانوان حوزوی سراسر کشور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: اعلام انزجار از یک دولت فاسد کودک کش که غریب به ۷ دهه از هیچ ظلم و جنایتی به ملت های مظلوم روا نداشته است امری ضروری است.

وی افزود: بی شک اگر به فرامین رهبران الهی توجه می‌شد چنان‌که رهبر کبیر انقلاب فرمودند" اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد." چنین وعده ای قطعا تحقق می یافت چرا که برخلاف حفظ ظاهر آنها دولت‌های غاصب، تعداد محدودی دارند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران، توجه و اطاعت از آموزه های دینی را اولویت قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر به دستورات دینی توجه می شد، امروز این غده چرکی، دولت غاصب را نداشتیم که شاهد این همه آوارگی و در به دری و کشتار بیش از هزاران زن و کودک باشیم.

وی تصریح کرد : بنا بر آیات کلام نورانی وحی که دولت های ظالم اگر هنر مقابله داشتند پشت دیوارهای آهنی پنهان نشده و در میدان کارزار حاضر می شدند، در واقع وضعیت آن ها آشفته تر از آن است که ما فکر می‌کنیم.

سکوت در برابر  جنایت صهیونیست ها به دور از مسلمانی است

وی در ادامه با اعلام انزجار از این دولت پوشالی، افزود: زمانی نفوذ پرنده‌ای هم بدون اجازه اسرائیل امکان حضور در موقعیت آنها را نداشت اما امروز به برکت جمهوری اسلامی و جمعیت جوان و لبنانی و فلسطینی و مقاومت‌های دلیرانه آنها شرایط جور دیگری رقم خورد و کرور کرور موشک به سمت این دولت پوشالی سرازیر و جرس آوارگی و از بین رفتن آنها نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل، زدودن ظلم و اعلام بیزاری نسبت به مستکبران را عامل نزول رحمت و غفران الهی خواند و یادآور شد: تمام فلسفه وجودی حوزه های علمیه تحقق آیات و روایات در صحنه اجتماع و زندگی عملی مردم است، اگر مسلمانی با مشاهده‌ی چنین فجایعی، فریاد بر نیاورد به دور از مسلمانی است.

وی حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را امری واجب و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و وعده خدا پیروزی حق بر باطل است، باید برای تحقق وعده‌ی الهی، خود را مهیای دفاع از مظلومین سازیم و با اتحاد و یکدلی و همرنگی سرزمین قدس را از وجود بی وجود استکبار برهانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha