دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی

حوزه/ مدیر مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی گفت: بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه، مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی اقدام به برگزاری پنجاه مرحله رزمایش و توزیع بیش از پنجاه هزار بسته معیشتی و بهداشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان نموده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، علیرضا دشت آبادی، مدیر مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی، در جمع خبرنگاران گفت: بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه، مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی اقدام به برگزاری پنجاه مرحله رزمایش و توزیع بیش از پنجاه هزار بسته معیشتی و بهداشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان نموده است.

دشت آبادی افزود: این مرکز به نام یکی از شهدای انتظامی کشور مزین است و ما برکت وجود شهدا را با تمام وجود احساس می کنیم و اعتقاد داریم که شهدا هم در حیات و هم بعد از شهادتشان شاهد و ناظر هستند و از ما دستگیری و راهنمای ما انسان ها هستند.

وی افزود: تمام کمک های مومنانه از محل کمک های خیرین و نیکوکاران تامین شده است و ما به داشتن چنین مردمی نیکوکار و نوع دوست در کشور به خود می بالیم و افتخار می کنیم. کمک های جمع آوری شده هم بین مناطق محروم کشور از جمله استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان، قم و تهران توزیع شده است.

مدیر مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی گفت: به لطف و مدد الهی بنا داریم پنجاه و یکمین مرحله رزمایش را روز سه شنبه هفته جاری با توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر طی مراسمی با حضور مسئولین برگزار و بسته های آماده شده بلافاصله به استان های هدف ارسال و توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha