شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ادامه بیانیه ها

حوزه/ جمعی دیگر از مدیران مدارس علمیه خواهران استان گلستان در بیانیه های جداگانه با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل خاطرنشان کردند: پروژه تخلیه غزه نشانه حماقت و جهالت صهیونیست‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، به دنبال جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران استان گلستان در بیانیه های جداگانه با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل از مسلمانان جهان خواستند تا حقوق خویش را در قبال جنایات ضد بشری استکبار احیاء کنند.

متن پیام‌ها به شرح ذیل است:

* صهیونیسم به خاطر جبران شکست طوفان الاقصی مظلوم نمایی می‌کند

حماسه بزرگ و غرورآفرین رزمندگان جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ضربه محکمی بر پیکره پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کرد و یک غافلگیری بزرگ برای رژیم غاصب صهیونیستی رقم زد.

عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در فعالیت‌های مقاومت ملت فلسطین علیه صهیونیسم محسوب می‌شود و امروز تمام دنیا پیروزی گسترده و بزرگ مردم فلسطین و شکست ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی را شاهد هستند.

دشمن زبون صهیونیستی به خاطر جبران این شکست، سیاست مظلوم نمایی را اتخاذ کرده و رسانه‌های اسکتباری نیز به کمک او شتافته‌اند در حالی که این پیروزی از آیات روشن الهی در قیام مظلوم علیه ظالم است و با این پیروزی‌، جهان اسلام با جرأت بیشتری در صحنه مبارزه با رژیم صهیونیستی حاضر خواهند شد.

مدیریت، اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه حضرت صدیقه‌فاطمه(س) گرگان ضمن تبریک این دستاورد بزرگ به مقام عظمای ولایت، شهدای اسلام و جبهه مقاومت اسلامی، اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل را محکوم و طبق تکلیف شرعی از آرمان‌ها، مجاهدت‌ها و مقاومت مردم فلسطین حمایت می‌کند.

* عملیات طوفان الاقصی نشان از تسریع و تسهیل سقوط این غده سرطانی دارد

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم (آیه ۷ سوره محمد)

خداوند متعال را شاکریم به سبب پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و ایستادگی همسران و کودکان این دلیرمردان جبهه حق علیه باطل.

عملیات طوفان الاقصی جوانان فلسطینی در دفاع از قدس شریف که در جواب جنایات مستمر این رژیم کودک کش بود، نشان از تسریع و تسهیل سقوط این غده سرطانی دارد.

این پیروزی بزرگ سند افتخاری برای فلسطین و ناکارآمدی و ننگ برای گنبد به اصطلاح آهنین اسرائیل است. بر همگان مبرهن گردید که اسرائیل از بین رفتنی است و فلسطین پاره تن اسلام، به زودی از لوث منحوس اسرائیل پاک خواهد شد.

ما کارکنان و طلاب مدرسه علمیه شهیده بنت‌الهدی نیز مانند دیگر مردم جهان اسلام برای تمامی رزمندگان جبهه مقاومت آرزوی صحت و سلامتی و پیروزی نموده و از حملات جنون آمیز و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن برائت می‌جوییم، رژیمی که در عرض چند دقیقه تعادل خود را از دست دهد با مقاومت و اتکابه پروردگار متعال و تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) قطعاً در آینده کوتاه‌تر از ۲۵ سال وعده داده شده از بین خواهد رفت.

* استیصال در برابر طوفان

خانم معصومه غریب مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) مینودشت در نوشتاری گفت: اگر تحولات فلسطین به پیش و پس از عملیات تاریخی و مهم «طوفان‌الاقصی» تقسیم شود، سخنی به گزاف گفته نشده است. بدون تردید، تحولاتی با این اهمیت و پیچیدگی آثار و پیامدهای گوناگونی به همراه خواهد داشت و این رویداد مبدئی برای تحولات آینده فلسطین خواهد بود. اولین پیامد آن این است که تصور شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی و ارتش آن فرو ریخت. ناگفته پیداست که به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان، شکست سنگین در نبرد طوفان‌الاقصی را جبران نخواهد کرد.

در آخرین اخبار از رویدادهای مربوط به جنگ اعلام شده است که ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه هشدار داده است که مناطق شمالی غزه را به سمت جنوب ترک کنند. گویا در ذهن مقامات رژیم موقت صهیونیستی کوچاندن و در نهایت تخلیه نوار غزه و اسکان فلسطینی‌ها در صحرای سینا می‌گذرد. حملات پی‌درپی و بی‌سابقه ارتش این رژیم علیه مردم بی‌دفاع غزه و تخریب مدارس، مساجد و سایر اماکن نیز به این دلیل است که پروژه تخلیه غزه آغاز و تسریع شود. این از حماقت و جهالت صهیونیست‌هاست؛ مردم غزه سال‌هاست تحت شدیدترین حملات نظامی و فشارهای اقتصادی قرار دارند، اما همه این جنایت‌ها سبب نشده است تا سرزمین خود را ترک کنند.

در این زمینه سازمان ملل متحد اعلام کرد: «چنین دستوری، در صورت تأیید باید لغو شود تا از آنچه می‌تواند این تراژدی را به یک وضعیت فاجعه‌بار تبدیل کند، اجتناب شود.» در عین حال، مقامات مصر اعلام کردند گذرگاه رفح برای اجرای چنین سیاستی گشوده نخواهد شد.

حتی اگر چنین مواضعی هم از سوی سازمان ملل و سایر کشورها اتخاذ نشود، باز در واقعیت‌های جریان مقاومت در فلسطین تغییری ایجاد نخواهد کرد؛ چرا که ملت فلسطین و گروه‌های مبارز آن امروز بیش از هر زمانی پیروزی نهایی را در دسترس می‌بینند. ملتی که در یک عملیات این‌گونه رژیم جعلی صهیونیستی را زمین‌گیر کرده و به استیصال کشانده است، چرا نتواند این روند را به اشکال و روش‌های دیگر تداوم بخشد و خانه عنکبوتی را نابود کند؟! البته نباید اسیر عملیات روانی صهیونیست‌ها و رسانه‌های آنان شد؛ همه رسانه‌های مستقل منطقه و به ویژه رسانه‌های منسوب به جبهه مقاومت باید ابتکار عمل را به دست گیرند و هشدار دهند افرادی که با وعده‌های گوناگون از سراسر دنیا به فلسطین آورده شده و در سرزمین‌های اشغالی ساکن شده‌اند، باید هر چه سریع‌تر سرزمین فلسطین را ترک کنند تا قربانی سیاست‌های سران شرورشان نشوند.

*رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است

بسم الله الرحمن الرحیم

«هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِنْ دِیَارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ»

ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار فلسطین تحت عنوان طوفان الاقصی که هیبت پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی را نمایان ساخت، اولین گام برای فروریختن بنیان های سست این رژیم کودک کش است.

رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است و این کلام ریشه در آیات و روایاتی دارد که ظلم را پایدار نمی‌داند همانگونه که امام علی علیه السلام فرمودند: «یَوْمُ آلْمَظْلُومِ عَلَی الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ یَوْمِ الظَّالِمِ عَلَی آلْمَظْلُومِ».

این عملیات مسبب فخر آزادگان جهان و خروش ملت مسلمان و آزاده جهان شده است، به نحوی که در اقصی نقاط جهان خیل عظیمی از مجاهدان داوطلبانه سعی بر حضور در قبله گاه پیشین مسلمانان دارند و سیل جمعیت در کشور های همسایه فلسطین اشغالی همچون اردن،مصر و لبنان بیانگر این موضوع است.

جنایات سازمان یافته و اقدامات غیر انسانی که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده است؛ استفاده از بمب های ممنوعه فسفری و هجوم به اجتماعات انسانی و مراکز غیر نظامی تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین و غیرانسانی این رژیم است.

نگاه انسانی به قضیه فلسطین از سوی دولت ها و سازمان های بین الملل حداقل کاریست که در راستای قرار گرفتن در سمت حق و حقانیت می‌توانند انجام دهند.

کارکنان و طلاب مدرسه علمیه کوثر(سلام الله علیها) شهرستان علی آباد کتول ضمن ابراز انزجار از رژیم ظالم غاصب، بار دیگر همدردی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کند.

*رژیم صهیونیستی با این جنایات وحشیانه سیلی بزرگتری خواهد خورد

امروز مردم مظلوم غزه، مصداق این آیه هستند: أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ ﴿٣٩﴾ به کسانی که [ستمکارانه] مورد جنگ و هجوم قرار می گیرند، چون به آنان ستم شده، اذن جنگ داده شده است و مسلماً خدا بر یاری دادنشان حتما تواناست. (۳۹)

عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین، باعث اثبات توانمندی، پایداری و جانفشانی ملت فلسطین برای آزادی و کرامت انسانی و تحقیر و شکست هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی در بین جهانیان شد. تقدیر فلسطین با نصرت الهی و مبارزه ملت مقاوم فلسطین در حال رقم خوردن است و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیسم آینده حتمی مقاومت و مجاهدت در راه خداست.

جنایات اخیر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در برابر ملت مظلوم فلسطین، خود سند ننگین و رسوایی رژیم صهیونیستی و حامیان آنها، بر نقض آشکار حقوق بشر و نسل کشی مسلمانان فلسطین و غزه در بین جهانیان است.

مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) آزادشهر ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر علیه کودکان و زنان مظلوم فلسطین اعلام می کند رژیم صهیونیستی با این جنایات وحشیانه سیلی بزرگتری را خواهند خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha