جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت‌الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت نایین

حوزه/ امام جمعه موقت نایین گفت: نابودی اسرائیل در گرو اتحاد مسلمین و مردم جهان است و اولین موردی که برای روی دادن این اتفاق مهم بوده این است که صهیونیست‌ها بی‌ابهت و بی‌آبرو شوند که این اتفاق رخ داد و خوی درندگی‌شان را به دنیا نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت شهرستان نایین، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به جنایت‌های رژیم کودک‌کش و مظلوم‌کش اسرائیل، اظهار داشت: این جنایت هولناک غاصبین که از حیوان درنده هم پست‌تر هستند، پس از آن شکست مفتضحانه بود و حقیقتا این شکست ساده‌ای برای اسرائیل نیست چرا که آبروی آن‌ها رفت و به قول مقام معظم رهبری این شکست قابل ترمیم نخواهد بود.

وی افزود: حمله جبهه مقاومت، هم قدرت نظامی اسرائیل که ادعا می‌کردند گنبد آهنی ساختیم و دیگر کسی نمی‌تواند نفوذ کند را شکست داد و هم یک شکست سیاسی و اطلاعاتی برای آنان بود که مدعی بودند موساد حرف اول را می‌زند، چون این مبارزه در یک شب برنامه‌ریزی نشده و چندین ماه بر روی آن کار شده بود پس چطور اسرائیل متوجه نشده است.

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر اینکه آبروی رفته دیگر برنمی‌گردد، تصریح کرد: اسرائیل با این جنایات خودش را در دنیا روسیاه می‌کند و خودش را به هلاکت، نکبت، بدبختی و مرگ نزدیک‌تر می‌کند، قطعاً این خون‌های به ناحق ریخته شده به زودی زود، اسرائیل این رژیم جعلی و کودک‌کش را، نابود خواهد کرد.

امام جمعه موقت نایین، با بیان اینکه این اتفاق، برای همه امتحان بود، اظهار کرد: یکی از امتحانات برای کسانی است که سال گذشته برای یک مرگ دروغین چقدر شلوغ کردند اما برای این جنایت هولناک سکوت کردند و حاضر نشدند اسرائیل را محکوم کنند.

وی ادامه داد: نابودی اسرائیل در گرو اتحاد مسلمین و مردم جهان است و اولین موردی که برای روی دادن این اتفاق مهم بوده، این است که صهیونیست‌ها بی‌ابهت و بی‌آبرو شوند که این اتفاق رخ داد و خوی درندگی‌شان را به دنیا نشان دادند.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به سالروز رحلت حضرت معصومه(س)، بیان کرد: از برکات قدم‌ امام رضا(ع) به ایران، حضور کریمه اهل بیت در بین ما است که باید بتوانیم از وجود پربرکت ایشان استفاده کنیم که سه معصوم در ثواب زیارت ایشان فرموده‌اند بهشت پاداش زائرین این حضرت است.

امام جمعه موقت نایین، با اشاره به میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، یادآور شد: این حضرت از آن شخصیت‌های مهمی بوده که پذیرفته شده و حضرت هادی(ع) می‌فرماید تو حقیقتا ولی ما هستی و ولایت ایشان را امضا می‌کند که ما باید به این شخصیت‌های مهم بپردازیم و درباره آنها مطالعه کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha