جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: سیره جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم است ولو غیر مسلمان باشد اما کنار مظلوم است، اسراییل جنایات هولناکی انجام می‌دهد نسل کشی می‌کند، ظلم او بی حد و اندازه شده، اما چه کسی باید جلو این حیوان درنده را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با بر شمردن ویژگی متقین اظهار داشت: مردم سه گروه هستند، گروه اول پرهیزگاران که اسلام را با تمام ابعاد و مبادی آن را پذیرفته‌اند، گروه دوم کافران هستند که در مقابل گروه اول قرار گرفته‌اند و گروه سوم منافقین هستند که دارای دو چهره هستند به ظاهر با مسلمانان ولی مخالف اسلام هستند.

وی افزود: چهره منافقین همان چهره کفار است، خطر منافقین از کفار بدتر است، در مقابل کفار می‌شود ایستاد و با آنان ستیز کرد ولی شناخت منافقین و مقابله با آنان قدری مشکل است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به مساله انفاق یادآور شد: خیرات و برکات انفاق در دنیا و آخرت است و اجر اخروی و دنیوی دارد، آثار خیر و برکت انفاق عاید خود فرد می‌شود، انفاق مایه فزونی مال است، گاهی وسوسه‌های شیطان نمی‌گذارد انفاق کنید، اما قرآن می‌فرماید اگر انفاق کنید خدا جایش را پر می‌کند و جبران می‌شود.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان و استعدادهای علمی کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، سیاست خباثت آلود آمریکای خائن و ظالم درکنار رژیم صهیونیستی است، اطلاعات متعددی به دست ما می‌رسد که سیاست جاری رژیم صهیونیستی در فلسطین توسط آمریکا تدوین می‌شود و سیاست‌های آمریکا توسط رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌شود، آمریکا باید مسئولیت خود در جنگ با ملت فلسطین مورد توجه قرار دهد و بمباران غزه قطع شود.

حجت الاسلام هاشمی نژاد تصریح کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی را همه می‌بینند، آنها مراکز پر جمعیت را انتخاب و بمباران می‌کنند، به مردم اعلام می‌کنند خانه‌های خود را تخلیه کنید می‌خواهیم بمباران کنیم، اما بیمارستان‌ها امن نیست، پرسنل بهداشتی امنیت ندارند و خبرنگاران نیز امنیت ندارند.

امام جمعه عسلویه اظهار کرد: سیره جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم است ولو غیر مسلمان باشد اما کنار مظلوم است، اسراییل جنایات هولناکی انجام می‌دهد نسل کشی می‌کند، ظلم او بی حد و اندازه شده، اما چه کسی باید جلو این حیوان درنده را بگیرد.

وی بیان کرد: منطق قرآن و اسلام حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم است، اگر ندای مظلومی را شنیدی و جواب ندادی مسلمان نیستی، بنابراین باید بر اساس دستور اسلام از فلسطین حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha