سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
امام جمعه چهاربرج

حوزه/ حجت الاسلام جلالی گفت: به آمریکا، این بلای بشریت و به‌رژیم کودک کش صهیون و حامیان خون‌آشام آنها هشدار می‌دهیم اگر دست از کودک کشی و بمباران مناطق غیرنظامی غزه دست بر ندارند، از جبهه مقاومت مشت آهنین و پتک پولادین دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام اصغر جلالی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان چهاربرج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا به‌عنوان مدیر و سیاست‌گذار صحنه جنایات اخیر است و در این زمینه نقش شیطان بزرگ به‌درستی تبیین شده و افکار عمومی دولت بایدن را مسئول اصلی حوادث پس از این مقطع می‌دانند.

وی افزود: موجی از انتقادات به سمت دولتمردان آمریکایی شروع شده و گسترش می‌یابد و افکار عمومی جهان مخصوصاً بعد از فرستادن بمب‌های کذایی، آنها را مسئول اصلی بمباران غزه می‌داند و آمریکایی‌ها منتظر عواقب حال و آینده اقدامات خود در فلسطین و خارج از آن به‌ویژه پایگاه‌ها و سفارتخانه‌های خود باشند.

امام جمعه چهاربرج خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌دانند اگر هشدار صریح رهبری در توقف فوری بمباران غزه را عملیاتی نکنند، باید شاهد توسعه میدانِ نبرد باشند که در این صورت هزینه‌های گزافی را بر شکست مفتضحانه خود تحمیل می‌کنند.

وی عنوان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی شکست غیرقابل‌ترمیم و جبرانی را در روزهای گذشته تجربه کرده و هر کاری بکند نمی‌تواند شکست مفتضحانه خود در این قضیه را جبران کند و ایران اسلامی دراین‌بین نقش محور وحدت بین مسلمین را دارد و در این قضیه به‌خوبی حرکت کرد و این سفرهای وزیر امور خارجه به محورهای مقاومت گویای این مطلب است.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: حزب‌الله در لبنان به‌عنوان پرچم‌دار مقاومت، حشدالشعبی در عراق به‌عنوان یکی از قوی‌ترین بازوهای مقاومت و سوریه نیز به‌عنوان پشتیبان همیشگی مقاومت است و بدون تردید سفر امیر عبداللهیان به کشورهای منطقه حاوی پیام‌های مهمی برای رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن است که اگر به جنگ‌افروزی‌های خود ادامه دهند، محور مقاومت هم واکنش مقتضی را انجام خواهد داد و نسبت به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه بی‌تفاوت نخواهد بود.

وی اضافه کرد: پیام محور مقاومت در پی سفرهای وزیر خارجه آن است که دست‌بردن به گزینه تهاجم زمینی به غزه به تغییر شکل خاورمیانه خواهد انجامید و جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده این عملیات اخیر تماماً فلسطینی بوده، اما هم‌زمان هشدار داده که در برابر جنایات اشغالگران علیه فلسطین و گروه‌های مقامت در منطقه ساکت نخواهد نشست و حتی تهدیدهای توخالی آمریکا هم نمی‌تواند محور مقاومت را نسبت به تجاوزات شرورانه رژیم کودک کش به غزه ساکت نگه دارد.

امام جمعه چهاربرج گفت: آمریکایی‌ها همه را به خویشتن‌داری فرامی‌خوانند، اما به اسرائیل سلاح و کمک می‌دهند و دست نتانیاهو را برای ادامه جنایت باز گذاشته‌اند و می‌خواهند به رژیم صهیونیستی فرصت دهند تا غزه را ویران کند و این خطای کامل آمریکا است و اگر به‌دنبال این هستند که جنگ در منطقه توسعه نیابد، باید اسرائیل را کنترل کنند.

وی ادامه داد: وعده الهی، پیروزی مسلمین بوده و ممکن است قربانی دهند، اما در نهایت شکست نمی‌خورند و پیروز هستند، خداوند متعال در آیات مکرّر قرآن این وعده را داده و در آینده‌ای نزدیک بشریّت شاهد خواهد بود که حکومت غاصب صهیونیست‌ها مجبور به عقب‌نشینی شده و ملّت مظلوم فلسطین به حقوق خودشان خواهند رسید و این خون‌های شهدای فلسطین، خون کودکان معصوم و مظلوم به ثمر خواهد نشست و پیروزی با فلسطین خواهد بود.

حجت الاسلام جلالی یادآور شد: ما در نظام جمهوری اسلامی به تبعیّت از امامان انقلاب، راهِ پای فشردن به اسلام و مقابله با طاغوت را باقدرت و قاطعیّت تعقیب خواهیم کرد و معتقدیم که آینده در اختیار اسلام و متعلّق به اسلام است و روسیاهی و بدنامی نیز برای برخی حکام و سلاطین به‌اصطلاح کشورهای اسلامی می‌ماند که هنوز بیدار نشده‌اند.

وی عنوان کرد: به آمریکا، این بلای بشریت و به‌رژیم کودک کش صهیون و حامیان خون‌آشام آنها هشدار می‌دهیم اگر دست از کودک کشی و بمباران مناطق غیرنظامی غزه دست بر ندارند، از جبهه مقاومت مشت آهنین و پتک پولادین دریافت می‌کنند.

امام جمعه چهاربرج اظهار کرد: دشمن سیاست تفرقه بین مسلمین را همیشه در دست دارد تا قدرت عظیم جهان اسلام را از بین ببرد و در سایه این تفرقه مسلمین، به کودکان و نوامیس مسلمین رحم نکند و مسلمین باید ید واحده در برابر تهدیدها و دشمنی‌ها پدید آوَرَند و بر سر شیطان مجسم، آمریکای متجاوز و غدار و سگ زنجیری‌اش رژیم صهیونیستی، رعدآسا فریاد کشند و در برابر زورگویی‌ها، شجاعانه سینه سپر کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha