یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ی

حوزه / با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان کلنگ مدرسه زنده یاد حاج احمد الوانکاریان در کاشان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان، شامگاه امروز مراسم کلنگ زنی مدرسه زنده یاد حاج احمد الوانکاریان با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جمعی از مسئولان و خیرین در زمینی به مساحت ۴۱۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع شامل ۱۲ باب کلاس آموزشی، سالن آمفی تئاتر، سالن نمازخانه، حیاط صف جمع، بازی و ورزش در کاشان به زمین زده شد .

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این مراسم ضمن قدردانی از خیرین ساخت فضاهای آموزشی در منطقه کاشان اظهار کرد: خداوند متعال به بعضی ها توفیق می دهد اموالشان را در امور خیریه و ساخت بیمارستان، مدارس آموزشی و حوزه های علمیه هزینه کنند .

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خداوند توفیق امور خیر را به همه کس نمی دهد گفت: خیلی ها پول دارند ولی پولشان در مسیر دیگر هزینه می شود، لذا کسانی که توفیق ساخت مدرسه، فضای آموزشی، مدرسه علمیه و کارهای خیر را می دهد باید شاکر خداوند متعال باشند که باقیات الصالحات از خودشان به جا می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با قدردانی از خانواده الوانکاریان که بنای این مدرسه را به نام پدر و مادر مرحومشان نام گذاری کردند، یاد آورشد: در روایت داریم بهترین افراد کسانی هستند که بعد از رحلت پدر و مادر به آنها نیکی کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha