دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ارومیه

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تأکید بر لزوم گرامی داشت و تقدیر از خیرین مدرسه ساز، گفت: کارهایی در این زمینه انجام شده، ولی کافی نیست. نباید تنها به یک جشن گلریزان یا همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز کفایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس استان، با بیان اینکه باید ارزش و قداست کار خود را بدانید و به آن اهمیت دهید، اظهار داشت: کار شما خیلی ارزشمند است و لذا بسیار مهم است که انسان ارزش کار خود را به اندازه بداند، زیرا اگر انسان ارزش کار خود را بداند قهرا انگیزه‌اش نیز بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: معتقدم هر کسی در هر ماموریتی حضور دارد، باید کار خود را از همه اولویت‌دارتر بداند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: پیشرفت کشور به دست همین کودکان امروزی است که در آینده، آینده ایران اسلامی را رقم خواهند زد و اگر آنان بخواهند به‌خوبی تحصیل کنند باید زیرساخت‌ها فراهم باشد و یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها مدرسه است.

لزوم تقدیر و معرفی خیرین مدرسه ساز در جامعه

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی خلوص نیت در کارها را مهم دانست و توصیه کرد: اگر برای کسب رضایت الهی قدم بردارید خداوند هم به کار شما برکت خاصی خواهد بخشید، مطمئنا اگر نیت شما این باشد که بچه‌های مردم در آسایش تحصیل کنند و در سایه همین تحصیل آینده کشور تضمین شود، عنایت خداوند نیز شامل حالتان خواهد بود و از جاهایی که انتظار حل مشکلات را ندارید مشکلات و موانع حل خواهد شد و همچنین کارهایتان گسترش پیدا خواهد کرد.

امام جمعه ارومیه گسترش تبلیغات میدانی را یکی دیگر از توصیه‌های خود عنوان کرد و گفت: به نظر می‌آید تبلیغات خیلی کم است در سایر استان‌ها در بحث مدرسه سازی و مشارکت خیرین خیلی تبلیغات میدانی شده، بنابراین باید تبلیغ شود و به مردم گفته شود، معتقدم اگر به مردم گفته شود مطمئناً مردم هم بیشتر مشارکت خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تأکید بر لزوم گرامی داشت و تقدیر از خیرین مدرسه ساز، اظهار کرد: کارهایی در این زمینه انجام شده، ولی کافی نیست. نباید تنها به یک جشن گلریزان یا همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز کفایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه در کنار ساخت مدارس باید به نگهداری از مدارس هم توجه شود، خاطرنشان کرد: زحمت کشیده شده و مدرسه‌ای ساخته شده، ولی به دلیل عدم اهتمام به نگهداری صحیح آن و تعمیرات، آن بنا در بازه زمانی کمتری فرسوده شده، لذا خواهش بنده این است که به این مسئله نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha