یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: مسیر سفیران هدایت مسیری تعریف شده و خاص است از این رو اهدافشان هم ویژه بوده و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تاکید آیت الله  اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در اولویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه مولاوردیخان قزوین(سفیران هدایت)، گفت: بحث رسالت سفیران هدایت از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در اهمیت سفیران هدایت همین بس که در اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه کشور با توجه به نظر رهبر معظم انقلاب، اولویت قرار گرفتن تبلیغ در راستای جهاد تبیین به عنوان یکی از مصوبات این جلسه در نظر گرفته شد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اهمیت تبلیغ، تصریح کرد: طبق مصوبات اجلاس مدیران استانی حوزه مقرر شد که هیچ حرکتی در حوزه محقق نشود مگر اینکه پیوست تبلیغی داشته باشد از این رو تحصیل در حوزه باید این مفهوم را در درون خود داشته باشد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه سفیران هدایت باید خود را همواره برای تبلیغ در همه عرصه ها آماده کند، عنوان کرد: سفیران هدایت با توجه به فلسفه وجودی همواره این معنا را در درون خود دارد که باید برای تبلیغ آماده باشد از این رو ورودی ها، محتوا و جامعه هدف سفیران ویژه هستند.

وی ادامه داد: مسیر سفیران هدایت مسیری تعریف شده و خاص است از این رو اهدافشان هم ویژه بوده و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تأکید آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در اولویت است، بر همین مبنا سفیران هدایت فرصت کوتاه مدت تحصیلی هدفمند را برای آماده سازی یک نیروی کارآمد در عرصه تبلیغ فراهم می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha