سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بر توجه به مسکن محرومان تأکید کرد و گفت: تولید مسکن برای محرومان چه به شکل اعطای زمین و چه تسهیلات، چه مشارکتی و چه مشارکت تام کار بزرگی است، ولی خود بنیاد مسکن به تنهایی نمی‌تواند این کار انجام دهد و باید همه کمک کنند و دولت پای کار بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن و جمعی از کارمندان این دستگاه در استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته به ویژه توجه به نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: در رابطه با کمیت منازل و طرح هادی و ماشین آلات به خوبی عمل شده، اما جایگاه درخوری برای استان نیست.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این استان به لحاظ منابع مالی فرارتر از استان‌های دیگر است، گفت: کیفیت در ساخت مسکن در استان به خاطر شرایط جوی و شرایط شیمیایی خاک باید فوق العاده و متناسب با شرایط جغرافیایی باشد و اگر فونداسیون مناسب ژئوتکنیک خاک نباشد، قطعا این سازه‌ای که ساخته می‌شود عمر مفیدش پایین خواهد بود.

وی بر توجه به مسکن محرومان تأکید کرد و گفت: تولید مسکن برای محرومان چه به شکل اعطای زمین و چه تسهیلات، چه مشارکتی و چه مشارکت تام کار بزرگی است، ولی خود بنیاد مسکن به تنهایی نمی‌تواند این کار انجام دهد و باید همه کمک کنند و دولت پای کار بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، با بیان اینکه استان بوشهر همواره در معرض سیلاب بوده، خاطرنشان کرد: در این شرایط ماشین آلات مناسب با آن فضا نیاز است و استان از این لحاظ باید غنی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به مساله سرمایه گذاری بنیاد مسکن، یادآور شد: کوشش شود این سرمایه گذاری مطمئن و در راستای تخصص خود بنیاد باشد تا بهتر بتوان مدیریت بازرگانی آن را انجام داد.

وی در خصوص حساب ۱۰۰ امام نیز اظهار کرد: تحولات خوبی صورت گرفته و برای انجمن خیرین مسکن ساز حرکت جدیدی حاصل شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه طراحی و ساخت مسکن در نهضت ملی دارای پیوست اشتغال باشد، تصریح کرد: کاری که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌دهد یک کار ماندگار است و جنس آن مانایی و ماندگاری است، منازل باید طوری ساخته شوند که افرادی که ساکن این منازل می‌شوند و ممکن است فاقد شغل و درآمد باشند، بتوانند با فضایی که این منازل دارد برای خود شغلی را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha