یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان به اقدامات دولت برای خانه‌دار شدن مردم از طریق نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه یکی از اهداف این طرح خانه‌دار کردن اقشار ضعیف و کم درآمد از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است، اما عملا می‌بینیم که این افراد از پرداخت آورده اولیه این طرح عاجز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز در نشست با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه کمیته امداد در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، اظهار داشت: این نهاد از بدو تأسیس منشا خیر و برکات زیادی برای مردم و نیازمندان بوده است.

امام جمعه برازجان به مشارکت و حضور پررنگ مردم و خیران این شهرستان در عرصه کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: این مردم هستند که همیشه در صحنه هستند و باید قدر خدمت به آنها را دانست.

حجت‌الاسلام مصلح با بیان اینکه باید مسکن نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت ویژه مد نظر مسئولان باشد، اظهار کرد: نرخ بالای خرید مسکن و اجاره نشینی یکی از مشکلات اساسی مردم به‌ویژه نیازمندان است.

وی به اقدامات دولت برای خانه‌دار شدن مردم از طریق نهضت ملی مسکن اشاره کرد و یادآور شد: با وجود اینکه یکی از اهداف این طرح خانه‌دار کردن اقشار ضعیف و کم درآمد از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است، اما عملا می‌بینیم که این افراد از پرداخت آورده اولیه این طرح عاجز هستند.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همه مسئولان دست اندرکار همکاری کنند تا افرادی که واقعا نمی‌توانند صاحب‌خانه شوند و درآمد آن‌ها کفاف این موضوع را نمی‌دهد، خانه دار شوند.

حجت الاسلام مصلح، پیوست فرهنگی خدمات ارائه شده به مردم را بسیار مهم و با اهمیت عنوان کرد و گفت: اگر سازمان و یا نهادی خدمتی به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد، باید این خدمات به‌گونه‌ای باشد که به لحاظ اجتماعی و کار فرهنگی نتیجه خوب و تأثیر گذاری را در برداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha