یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طباطبایی

حوزه / امام جمعه اصفهان گفت: ما فرد متدین اهل کار، کارشناس و با تجربه کم داریم و این که رهبر معظم انقلاب به جوان گرایی توصیه کردند به این معنا است که فرد باید کاربلد نیز باشد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در دیدار با مدیر کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به توصیه‌های امیرمومنان(ع) به مالک اشتر، اظهارداشت: حضرت می‌فرماید برای ادارات خود، عیونی قرار دهید و یا در خطابی به یکی از فرمانداران خود در بصره می‌فرماید "عیون من خبر دادند که بر سر سفره‌ای شرکت کردی که فقرا بر سر آن سفره نبوده و اغنیا حضور داشته‌اند"، این به این معنا است که مدیران در ادارات می‌توانند عیونی داشته باشند.

امام جمعه اصفهان افزود: ما فرد متدین اهل کار، کارشناس و با تجربه کم داریم و این که رهبر معظم انقلاب به جوان گرایی توصیه کردند به این معنا است که فرد باید کاربلد نیز باشد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز حمید رضا خورشیدی مدیر کل هواشناسی استان اصفهان، گزارشی از اقدامات این سازمان در استان ارائه و اظهار کرد: ایستگاه‌های هواشناسی اصلی در شهرستان‌ها مستقر می‌باشد و هم چنین سازمان، دارای ایستگاه‌های ۲۴ و ۱۲ ساعته و ایستگاه هواشناسی کشاورزی است که دو ایستگاه در این زمینه داریم.

وی عنوان کرد: در حوزه توسعه و تجهیز نیز به سمت توسعه ایستگاه‌های خودکار رفته‌ایم و ایستگاه‌های اقلیم شناسی از ۴ ایستگاه به ۱۲ ایستگاه در استان افزایش یافته و تعداد ایستگاه‌های باران سنجی در استان نیز طی دو سال اخیر به ۹ ایستگاه رسیده است.

خورشیدی با تأکید بر لزوم حمایت و همکاری سازمان هواشناسی با شرکت‌های دانش بنیان، تصریح کرد: در جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با توجه به اینکه تجهیزات هواشناسی وارداتی می‌باشد، تصمیم گرفته شد تا ساخت مودم‌های ارسال اطلاعات هواشناسی توسط شرکت‌های دانش بنیان اصفهان انجام شود، بنابراین با همکاری شرکت‌های دانش بنیان این دستگاه ساخته شد و بیش از یک سال است که این دستگاه با تولید داخل در حال استفاده می‌باشد.

وی هم چنین با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی برای پاییز و زمستان سال جاری، گفت: امسال پاییز خوبی را به‌خصوص در سرچشمه‌ها و مناطق غربی استان شاهد خواهیم بود و تا ۴۰ درصد بیشتر از نرمال بارش خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اوج بارش‌ها از نیمه دوم آبان خواهد بود و تا آخر آذر نیز ادامه دارد و طی این ۴۵ روز بارش‌های خوبی را داریم، هم چنین بارش‌های زمستان امسال نیز نرمال خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha