یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آرم جامعه مدرسین

حوزه/ آمریکا عامل اصلی همه جنایت‌های ضد انسانی در دنیاست و امروز فرزند نامشروع او «اسرائیل»، با سلاح‌های پیشرفته و با کمک رسانه‌های دروغ‌پرداز و اغواگر ، کارگزار جنایت‌های آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر نمود که در بخشی از این بیانیه آمده است: آمریکا عامل اصلی همه جنایت‌های ضد انسانی در دنیاست و امروز فرزند نامشروع او «اسرائیل»، با سلاح‌های پیشرفته و با کمک رسانه‌های دروغ‌پرداز و اغواگر ، کارگزار جنایت‌های آمریکاست.

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب مدظله العالی:

«سیاست جاری این روزها یعنی همین هفته‌ی اخیر داخل رژیم صهیونیستی را آمریکایی‌ها دارند تنظیم می‌کنند. کارهایی که دارد انجام می‌گیرد سیاست‌ آمریکایی‌هاست». (۲۵ مهرماه ۱۴۰۲)

جهان در تب و تاب حوادث خونین فلسطین است. رژیم سفاک صهیونیستی تحت هدایت و همراهی آمریکای جنایتکار، بی‌رحمانه مردم مظلوم تحت محاصره غزه را قتل عام و حقیقت حقوق بشر آمریکایی را بر همگان آشکار می‌کند.

آمریکا عامل اصلی همه جنایت‌های ضد انسانی در دنیاست و امروز فرزند نامشروع او «اسرائیل»، با سلاح‌های پیشرفته و با کمک رسانه‌های دروغ‌پرداز و اغواگر ، کارگزار جنایت‌های آمریکاست.

رژیم تروریست و تروریست پرور آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی گرچه تلاش دارند با جنگ تبلیغاتی جای ظالم و مظلوم را عوض کنند؛ اما افکار عمومی جهان و ملت‌های آزادیخواه، با حمایت‌های خود از جریان مقاومت و مظلومان فلسطین، خط تبلیغاتی آنان را خنثی کرده‌اند و إن‌شاءالله پایان دوران ستمگری آنان با موج بیداری ملت‌ها فرا خواهد رسید.

۱۳ آبان و روز ملی استکبار ستیزی، امسال می‌تواند به یک روز بین‌المللی تبدیل شود و باید فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در سرتاسر جهان بیش از پیش طنین‌انداز و محاکمه جنایتکاران ضد انسان، پیگیری شود.

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار ظلم ستیزی و محورحقیقی خیر و نقطه امید مظلومان است. در همه میدان‌های جنایت و کشتار ماشین جنگی آمریکا، این اسلام و ایران اسلامی بوده است که استکبار را از پیشروی باز داشته است و این روزها ملت ایران ثمره بیش از ۴۵ سال مبارزه با آمریکا و اسرائیل را در تظاهرات و راهپیمایی‌های ضد اسرائیلی در اقصی نقاط دنیا مشاهده می‌کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای ۱۳ آبان ماه -رحمت الله علیهم-، همه را به برگزاری پر شکوه‌تر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان فرا می‌خواند و اعلام می‌دارد:

قدم‌ها و شعارهای ضد استکباری ملت ایران، در تقویت روحیه مبارزان فلسطینی و همه مجاهدان جبهه مقاومت، نقش به سزایی دارد. ۱۳ آبان فقط یک روز و یادآور یک خاطره نیست؛ بلکه روز خودآگاهی انسانی و اسلامی است. قدرت‌های استکباری و رژیم عربده‌کش صهیونیستی در مواجهه با قدرت ایمان و توکل و روحیه جهاد ملت ما و جبهه مقاومت، توان ایستادگی ندارد و شکست سیاست‌های آمریکا و سقوط اسرائیل یک وعده دست یافتنی است.

مبارزه با استکبار تا تحقق دولت کریمه مهدوی -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- ادامه خواهد داشت و إن‌شاءالله جبهه جهانی مظلومان، نابودی ظلم و کفر را جشن خواهند گرفت.

امروز گفتمان مبارزه با ظلم در جهان، مدیون انقلاب اسلامی است و این نشانه عزت، اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران و انزوا و ضعف جبهه استکبار است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha