شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی، با صدور پیام های جداگانه انتصاب آقایان سیّد پرویز فتّاح و حسین دهقان به مسئولیت های جدید را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، با صدور پیام های جداگانه انتصاب آقایان سیّد پرویز فتّاح و حسین دهقان به مسئولیت های جدید را تبریک گفت.

تبریک به رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سیّد پرویز فتّاح

سلام علیکم 

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست « ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( رضوان الله تعالی علیه)»  را که بیانگر تعهّد و توانمندی‌های ارزنده مدیریتی آن برادر گرامی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم .

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در تحقق رهنمودها، تکالیف و انتظارات مقام معظم رهبری به ویژه در ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر و رفع محرومیت اقشار ضعیف جامعه و توانمندسازی آنان و نیز رسیدگی به مناطق کم برخوردار و محروم را مسئلت می‌نمایم حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی آمادگی خود را برای همکاری با حضرتعالی و با آن مجموعه خدمتگزار، اعلام می‌دارد.

تبریک به رئیس بنیاد مستضعفان

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسین دهقان 

با سلام  و تحیت 

انتصاب ارزشمند جنابعالی به ریاست بنیاد مستضعفان از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  را تبریک و تهنیت عرض می نمایم تجارب ارزنده و سوابق مدیریتی جنابعالی نویدبخش موفقیت در خدمت به مستضعفان و محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار است حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی آمادگی خود را برای همکاری با حضرتعالی و آن بنیاد خدوم اعلام می‌دارد . توفیقات روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha