یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1118823
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
سردار رفیبعی آتانی

 حوزه / فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت:  امروز در جنگ ترکیبی مرزی وجود ندارد و دشمن در این فضای مجازی و حقیقی و با شبهاتی که مطرح می‌شود با ذهن افراد سر و کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین که در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هر چه ما داریم و هر آبرویی را که در دنیا به دست آورده‌ایم، مدیون‌ خون شهدا هستیم.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: هر آنچه در این میدان به دست‌آوردیم مدیون امام بزرگوارمان هستیم و هر آنچه در میدان کنونی انقلاب داریم، از رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای داریم و ما قزوینی‌ها مفتخریم که سپاه قزوین که برای آماده سازی ظهور منجی(عج) که در سازمان رزم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد، مزین به نام بلند حضرت ولیعصر(عج) می‌باشد.

وی ادامه داد: در این چهل و پنج سال هر کجا در مسیر شهدا بوده‌ایم، قله‌ها دست یافتنی و هر کجا که به غیر از مسیر شهیدان حرکت کرده‌ایم، قله‌ها را یکی پس از دیگری از دست داده‌ایم.

وی اظهار کرد: به برکت شکل‌گیری جبهه مقاومت اسلامی با تلاش سرداران دلاوری چون شهید سلیمانی امروز دست فلسطینی‌ها برای مقابله با دژخیمان صهیونیستی پرتر از همیشه است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، تصریح کرد: فلسطینی‌ها که روزی برای مبارزات خود فقط چوب و سنگ داشتند، امروز با پهپادهای پیشرفته انتقام خون شهیدان خود را از صهیونیست‌های متکبر می‌گیرند و ماشین جنگی آنها را زمین‌گیر کرده‌اند.

سردار آتانی عنوان کرد: هر چه جلوتر می‌رویم افق نصر و پیروزی بر فلسطینی‌ها روشن‌تر شده و افق شکست و خواری به اسرائیلی‌ها نزدیک‌تر می‌شود، بنابراین امروز شکست آمریکا و صهیونیزم نه یک آرزو بلکه یک باور عمیق در جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: علما و روحانیون مورد اطمینان مردم هستند، چرا که رساله‌های علمی و عملیه شما با خون شما امضا شده و این را در پیام امام راحل می‌توان دید که «سلام خدا بر شما روحانیت که رساله علمیه و عملیه را با مرکب خون نوشتید» و منبرهای شما روحانیون گواه سنگرهای شماست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در پایان از زحمات حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین قدردانی کرد.

در جنگ ترکیبی مرزی وجود ندارد

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha