یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله نورمفیدی

حوزه/ آیت الله نورمفیدی گفت: یکی از افتخارات طلاب، خدمت به دین خدا به اندازه توان است و افتخار بنده خادمی طلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله نورمفیدی در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و نمایندگان طلاب استان گلستان با بیان این مطلب که خدای متعال را شاکرم که محصول همین حوزه هستم، اظهار داشت: حوزه یک جایگاه مبارک است و اگر حوزه ها نبودند، مواریث انبیاء از بین می رفت یا مانند انجیل و تورات دچار تحریف قرار می گرفت.

وی ابراز داشت: یکی از افتخارات طلاب، خدمت به دین خدا به اندازه توان است و افتخار بنده خادمی طلاب است.

امام جمعه گرگان به بیان گزارشی از مدارس علمیه استان گلستان پرداخت و گفت: طلاب ممتاز و با استعداد برای ما بسیار مهم است و به همین منظور نگاه ویژه ای به طلاب نخبه و بااستعداد داریم و امتیازات خوبی برای آنها در نظر گرفته ایم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان ساخت: یکی از آسیب های موجود در جامعه، خالی شدن مساجد از طلبه است؛ در حالی که مساجد منتشر کننده دین و معارف اهل بیت (ع) می باشد و نباید خالی از روحانی باشد.

آیت الله نورمفیدی در پایان بیان داشت: طلاب و فضلا به آیه نفر عمل نموده و برای هجرت به استان گلستان برای تبلیغ دین و معارف اهل بیت (علیهم السلام) همت کنند.

مساجد نباید خالی از روحانی باشد/ به خادمی طلاب افتخار می‌کنم

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب پرداخت و گفت: دوره نهم این مجمع با ۱۹۶ نماینده که بیش از ۷۰ نفر آنان از اساتید سطوح عالی حوزه هستند مشغول به فعالیت بوده و ۱۴ کمیسیون به همراه کارگروه های گوناگون همچون کارگروه فلسطین در این مجمع فعال است.

وی اظهار داشت: فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب به صورت ترکیبی است و علاوه بر بحث هدایت تحصیلی، مجامع استانی و شهرستانی با طلاب حوزه انتخابیه خود جلساتی به صورت ماهیانه یا فصلی دارند و در این جلسات، مسائل فرهنگی و سیاسی منطقه و مشکلات معیشتی طلاب مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب، شناسایی و استعدادیابی طلاب را یکی از کارهای نمایندگان طلاب عنوان کرد و گفت: رونمایی از آثار علمی، مقالات و فعالیت های پژوهشی و همچنین معرفی گروه های تبلیغی از دیگر فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان گفت: نمایندگان طلاب در کنار کارهای علمی، خدمات فراوانی برای طلاب چه در زمان کرونا و چه غیر ایام کرونا داشته و بدون هیچ چشم داشتی، خالصانه و با مایه گذاشتن از آبروی خود مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha