یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسین تألهی فرزند آیت‌الله تألهی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تسلیت درگذشت مرحوم حاج حسین تألهی فرزند آیت‌الله تألهی، گفت: این عبد صالح خدا نمونه بارز بندگی، خدمت و دوستی با دوستان خدا بود که خدمات و اقدامات این مرد از خاطر مردم همدان هرگز فراموش نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تسلیت درگذشت مرحوم حاج حسین تألهی فرزند آیت الله تألهی، اظهار داشت: این عبد صالح خدا نمونه بارز بندگی، خدمت و دوستی با دوستان خدا بود که خدمات و اقدامات این مرد از خاطر مردم همدان هرگز فراموش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه ستاره‌های آسمان همدان یکی پس از دیگری در حال غروب کردن هستند، گفت: امید داریم تا شاهد طلوع ستاره‌هایی دیگر در آسمان این دیار همانند سابق باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه مرحوم تألهی، دارای ویژگی‌های بسیای ارزنده‌ای بود، یادآور شد: مرحوم تأالهی، حافظ آیات قرآن و احادیث، مقید به حدود و ثغور و سالیان سال ملازم عارف سالک آیت الله هادی تألهی بود.

وی افزود: مرحوم تألهی با وجود آنکه معلم درس هندسه و ریاضیات بود و در این عرصه از دبیران نمونه استان بود، اما توانسته بود شاگردانی همچون شهید حسن ترک و شهید حجازی و دیگر شهدا را پرورش دهد و هم اکنون نیز جمع کثیری از شاگردان وی با قبول منظومه فکری ولایت فقیه، در خدمت به نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، با تأکید بر اینکه مردم دارالمومنین همدان این چهره خدوم را از دیرباز می‌شناسند و خاندان تألهی نیز خاندان شناخته‌ شده‌ای برای مردم همدان است، اظهار کرد: کمک به ایتام، حضور در ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ، عضو شورای معتمدین و پیشکسوتان استان همدان، عرصه‌هایی بود که مردم شاهد خدمت رسانی این مرد در طول سالیان گذشته بودند.

وی ضمن تسلیت مجدد درگذشت فرزند آیت الله تألهی به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و خاندان تألهی، خاطرنشان کرد: از افتخارات مرحوم تألهی این بود که واقفی خیر اندیش از اموال و وقت گران مایه خود در خدمت رسانی به مردم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha